Egy EA-s véleménye
TCM Hozzászólás 2006.08.30. 20:50
Smoothie, az EA Kommunikációs menedzsere, nemrég tesztelhette a Carbon-t és úgy gondolta, hogy ki kell fejtenie a véleményét a játékról. Ezt meg is tette az EA hivatalos fórumán és igencsak dícsérte a játékot (mint EA-stől, nem is vártunk tőle mást). Pár újdonságon kívül a szöveg a szokásos tényeket boncolgatja. Az írást Szellem fordításában olvashatjátok a Tovább gombra kattintva.
"Oké,tehát nem publikáltam ezt egy jó ideig, mert meg akartam várni a Nyilvánossági Nap végét. Itt van pár gyors tapasztalat a Carbonról, mert sikerült játszanom vele az elmúlt hetekben."
"Megpróbálom a legjobbat adni, nem akarom, hogy úgy hangzzon az írásom, mintha egy "cég srác" beszédét olvasnátok."
"Engedjétek meg, hogy elmondjam, a csapat megpróbálja kihozni a maximumot a játékokból, hogy jövőre ne tudják felülmúlni az ez évi termést."
"Mégegyszer, hibás voltam."
"Az NFS Carbon-t csodálatos játéknak tervezték. Az érzés teljesen más mint az NFSMW-ben, amit igazán szerettem, de a Carbon újdonságai igencsak kitűnnek."
"Először, a kocsilista. Nem megyek bele pontosabb adatokba az elkövetkezendő pár hétben, ugyanis a 2. hivatalos kocsiadag igencsak közeledik. De el kell, hogy mondjam, hogy nagyon jó mixet turmixoltak a 3 kocsikategória verdáiból. Jobb mint az NFSMW-ben és minden kocsinak más a kezelhetősége. Nem vicc. Játszottam mind a három kategóriával és a Muscle car-oknál jobban kellett figyelnem a hatásokra, mint a Tuner és az Exotic esetében. Félelmetes munka."
"A második,a driftelés. Szép munka! A sebességérzet minden bizonnyal hiányzott az Underground 2-es driftből, de ezt csak akkor éreztem igazán amikor leültem driftelni a Carbon-ban. Ez egy jó fogás lesz a játékosoknak, mert a sebesség visszahat a kezelhetőségre is és srácok, nagy kihívások fognak előttetek állni."
"Canyon Duel. Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Először, a helyszín igen jó. Aki látta az Initial D-t (Magyarországon nem forgalmazott Hong Kongi "Halálos Iramban"), biztos hogy otthon fogja érezni magát. Az ötlet, hogy leeshetünk a mélységbe igencsak növeli az izgalmakat. Ha már az izgalmakról besszélünk, az ehhez a módhoz járó zene KIVÁLÓ. A kompozíció nagyon erősíti a hegyről lefelé versenyzés kockázatát próbálván legyőzni ellenfelünket. Újra fantasztikus munka."
"Autosculpt - Nem tudok szavakat találni arra, hogy kifejezzem milyen szuper ez a tulajdonság. Az ötlet, hogy az egész kocsituningolás a te saját ízléseden alapul, szellemes. Az biztos, hogy két ugyanolyan autó nem lesz, maximum csak design-ban hasonlíthatnak majd egymásra, mert a rendszer igen bonyolult. De könnyű megtanulni, és igazán odavág a kocsid egyénivé varázsolásához. Az Autosculpt teljesen más lehetőséget biztosít a vinylek terén is, és ez a változás nem csak egy lépés az előző NFS-ekhez képest, hanem egy óriási ugrás."
"Bandák és területek - Nagyon, nagyon menő. Csapatban versenyzés még nem igen fordult elő az elmúlt NFS-ekben és megint, óriási előrelépés a játékélmény fokozásában. Kételkedtem a dologban, hogy hogy is fog ez a csapat dolog működni, de játszva vele, úgy gondolom jól lett kidolgozva és ami még ennél is szuperebb, hogy ez egy választási lehetőség, nem szükséglet."
"Online - Ohhh, NEM TUDOK VÁRNI addig amíg beszélhetek róla. Mindenkinek abba kell hagynia a gondolkodást, mert nem jöttünk ki semmi nagy durranással."
"Oké, mostanra már abba kell hagynom mert behívtak találkozóra. De megpróbálok majd visszatérni erre amint újra folytathatom a játszást a Carbon-nal."
~Smoothie
|