OST ~ Onigashima - Shinu mataha Tasukaru
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Award 
Linkek 
Főoldal 
Magamról
Az oldalról 
Versenyek 
Bannereim 
Vendégkönyv 
Link, banner csere 


A Hely 
Térképek
Repjegyek
Gasztronómia 
Szógyűjtemény 
Valuta árfolyam
Látványosságok 
Gésák, szamurájok
és nindzsák


Anime 
Galéria
Üzletek
Műfajok 
Kialakulás 
Találkozók 
Mi is az a hentai?
Kifejezőeszközök 
Anime, manga
lexikon


Galéria
Mangaka
A technika
Történelem
Mi is az a doujinshi?


Lista 
Rendelés 
Letöltések 
Rendelj itt! 
Kívánság lista 


Intro 
Horror
Thriller
Fantsy
Rajzfilm
Vígjáték
Romatikus


Enter
Fejléc 
Button
Layout
Banner
Welcome
Don't copy! 
Menü fejléc
G-portál design
Pixelek

_Motorok_
_Motorok_ : Kawasaki ZZR 1400 (2006)

Kawasaki ZZR 1400 (2006)


A KAWASAKI ÁLTAL VALAHA ÉPÍTETT LEGERŐSEBB MOTOR         

Videók
Egy érintés az önindító gombján és máris világossá válik, hogy ez a világ legerősebb utcai motorja. A ZZR 1400 elképesztő teljesítménye ellenére a tudatos motorfejlesztés miatt szinte mindenki élvezni tudja a motor lágy, vezetőbarát oldalát. Ez a kettősség teszi a nagy ZZR-t olyan szívfájdítóan kívánatos motorrá, melyet birtokolni kell.


ÚJ GENERÁCIÓS ALUMÍNIUM MONOCOQUE VÁZ
Legalább annyira elképesztő, mint a ZZR motorjának teljesítménye, könnyű kezelhetősége kellemes benyomást fog kelteni rengeteg motorosban. Big bike soha nem volt még ennyire könnyűsúlyú és könnyen kezelhető. Mi a titok? A Kawasaki új generációs alumínium monocoque váza.


A LEGÚJABB FEJLESZTÉSŰ AERODINAMIKA
A nagysebességű stabilitás és alacsony légellenállás érdekében a ZZR 1400 bonyolult aerodinamikai kialakításához a Kawasaki nagyteljesítményű repülőgépeinek hosszú évek óta tartó fejlesztése közben megszerzett tudást használták fel. Akár kontinenseken átívelő száguldás, akár hegyi S-kanyarok vadászása a cél, a ZZR ravasz módon hasítja a levegőt.


AZ ERŐ AURÁJA
Egy olyan világban, ahol a teljesítmény a minden, a ZZR 1400 rendkívül ütőképes: kényelmes csúcsmodell, turbina simaságú erőleadás széles fordulatszám tartományban, és a világ legerősebb motorját körülvevő összetéveszthetetlen kisugárzás.   
 

TELJESÍTMÉNY - ÉS AMI MÖGÖTTE VAN
Egy gyártó sem tud többet a soros négyhengeres erőforrásokról, mint a Kawasaki. A korai Z1-től kezdve egészen a MotoGP gépünkig, tudásunk a soros négyhengeres elrendezésű motorokról párját ritkítja. Ennek a kialakításnak rengeteg előnye van: lágy járás, kompakt építésmód, ha Kawasaki superbike-ról van szó, akkor az csak soros négyhengeres lehet. Minden összetevőjét gondosan fejlesztettük és teszteltük, hogy tökéletes egyensúlyban legyen a teljesítmény a nyomaték és a vezethetőség.


1352 cm3-es, soros négyhengeres
Az új blokkot a Ninja ZX-12R és ZZR modellekből kifejlesztve, és azok főbb jellemzőinek megtartásával alkottuk meg, a furat x löket arány 84 x 61 mm.
* A blokk elrendezés kialakításakor szem előtt tartottuk a kompakt méretet. Az erőforrás szélessége nagyjából megegyezik a ZX-12R motorjáéval.
Erőérzet
* A gázkar megnyitására azt a válaszreakciót kapod, melyet joggal elvársz egy nagyfuratú géptől: óriási nyomaték széles sávban, a fordulatszámmérő mutatójának bármely pontjától.
* A benzin befecskendezés és motor hangolás eredményeként a reakció extrém lágy, megkönnyíti a ZZR észbontó teljesítményének kihasználását.
* A nyomatékleadás annyira egyenletes, hogy az "erőtartomány" kifejezés gyakorlatilag nem létezik, a motorosok mindössze a 6000-res fordulattól kezdődő  "bekapcsolt utánégető" sávot jegyzik meg.
* A rendelkezésre álló hatalmas nyomaték miatt a piros lámpától gyakorlatilag bármelyik sebességfokozatban elindulhat a motor. (2000-res fordulatszámon 98 Nm áll rendelkezésre!)
 
KIEGYENSÚLYOZOTT VÁZ
A ZZR 1400-ban a Kawasaki következő generációs alumínium monocoque váza található. Sziklaszilárdan teljesít nagy sebességnél, ugyanakkor könnyen kezelhető és kezes viselkedéssel látja el a motort, ez a fejlett technológia ideális egyensúlyt teremt a sportos motorozás és a nagysebességű autópálya száguldás között.


Alumínium monocoque váz
* Az új alumínium monocoque váz a Ninja ZX-12R-en debütált koncepció továbbfejlesztett változata. Ez a megoldás teszi lehetővé a keskeny, kompakt elrendezést.
* Bár már alapjában véve is merevebb, mint a kétszárú vázak, a motor teherviselő elemként való beépítése tovább fokozza a torziós merevséget. A motor merevítő elemként való beépítése miatt a váz könnyebb lehetett.
* A masszív kormánynyak kialakítás hozzájárul a szilárd jellemzőkhöz.
* Csakúgy, mint a ZX-12R esetében, a légszűrőház a vázban található, ami a kompakt méret egyik fontos eleme.
Ideális egyensúly
* A motor kompakt méretei miatt a tervezőmérnökök "szabad kezet kaptak". A motor előrébb került a vázon, a tengelytáv ill. az első/hátsó kerék egyensúly mind gondosan lettek kiválasztva, hogy sikerüljön elérni a nagysebességű stabilitást és a kezes irányíthatóságot.
* A ZZR 1400 tengelytávja rövidebb, mint a ZZR 1200, de hosszabb, mint a Ninja ZX-12R ugyanezen értéke.


Felfüggesztés
* Felfordított 43 mm-es teleszkópvilla és új Uni-Trak kapcsolódású hátsó felfüggesztés egészíti a nagyon merev vázat, hozzásegítve a járművet a remek nagysebességű irányíthatósághoz és a kivételes úttartáshoz a kanyargós utakon.
Tömeg középpontosítás
* A motor és váz összetevőit a lehető legoptimálisabb tömeg középpontosítást szem előtt tartva fejlesztettük.
* A monocoque váz, a teherviselő blokk, és a motor központi vonalába helyezett tömegközéppont adja a ZZR extrém stabilitását nagy sebességnél.
* Az üzemanyagtank valójában a tank hátsó részében kezdődik és az ülés alatt folytatódik, így is támogatva a tömeg középpontosítást.
* Az új felniken belső erősítés található, melyre a súlyokat is lehet rögzíteni.


CSÚCSMODELL KÉNYELEM
Elképesztő teljesítménye ellenére a ZZR egyáltalán nem félelmetes. Ennek oka az átmenetek nélküli erőleadás, a lágy gördülés és a vezetőbarát ergonómia. A ZZR 1400-on egy tipikus hétvégi kirándulás után a vezető kipihent és új erőre kapott - az érzés ahhoz hasonló, mint amikor megérkezünk Párizsba egy transz-atlanti repülés után a Concordon.


Ergonómia és Aerodinamika
* Alacsony és hosszú építésmódja ellenére a ZZR nagyon laza, sportos üléspozíciót kínál. Kompakt, anélkül hogy feszengeni kellene rajta, a kormány olyan távolságra van, hogy nem kell nyújtózkodni felé.
* A szűk blokk, a monocoque váz és az összeszűkülő tank miatt a térdeket közel lehet tartani egymáshoz motorozás közben.
* Az alacsonyra szerelt lábtartók bőséges helyet adnak a lábaknak.
* Az alacsony ülésmagasság és az ülés keskeny első része miatt a vezető könnyen eléri a talajt mindkét lábbal piros lámpánál.
* A ZZR multifunkciós aerodinamikája csökkenti a légellenállást, fokozza a stabilitást és véd az időjárás viszontagságaitól.
* A tank burkolatban kialakított bemélyedés segítségével mélyebbre lehet hajolni a szélvédő mögé.


Lágy motor karakterisztika, több mint elegendő erőtartalék
* A már alapjában véve is jól kiegyensúlyozott ZZR blokk másodlagos kiegyensúlyozó tengelye végleg megszelídíti a nem kívánatos rezgéseket, ennek eredménye a bársony simaságú motor.
* A direkt működtetésű váltópedál könnyebb, mint a hagyományos link rendszerű, és sokkal direktebb visszajelzést nyújt.
* A nagy csúcsteljesítmény és nyomaték annyit tesz, hogy a vezetőnek nem kell olyan gyakran válogatnia - nem számít melyik fokozatban van, mindig van elég erő gázkarból. (Az alacsony fordulaton motorozás másik előnye a hatékony üzemanyag fogyasztás.)


EGYÉNISÉG
A ZZR 1400-at körüllengő, erőt és magabiztosságot sugárzó aura csak a világ legerősebb motorjából származhat. Zászlóshajóhoz illő módon kombinálja az új ZZR az avantgárd designt, az aprólékos kidolgozást és a részletekbe menő igényességet. Leparkolva egy kávézó előtt vagy végigsüvítve az országúton, erre a motorra mindenki felfigyel.


"El az utamból, de azonnal!" külső
* A ZZR 1400 idomzata extrém hosszú és alacsony megjelenést kölcsönöz a motornak. Az idom eleje jócskán ráhúzódik az első kerékre, a sárvédő pedig szinte teljesen elrejti a kereket.
* A vonalak a motor elejétől a hátulja felé mutatnak, a sebesség érzetét keltve még álló helyzetben is.
* Mivel a monocoque váz a motor felett húzódik, nem áll ki az idomból, így az idom egy vonalon haladhat végig.
* Négy darab projektoros fényszóró díszeleg a ZZR orridomán. A külső lámpaegységben található a helyzetjelző és a távolsági fényszóró. Tompított lámpaként a két középső projektorok funkcionálnak. A négy lámpa elég fényerővel rendelkezik ahhoz, hogy az éjjelt is nappallá tegye.
* A központi Ram Air beömlő hasonlít a Ninja szupersport gépekéhez, így a ZZR is igazi Kawasaki arcot kapott.
* A dupla kipufogó a ZZ-R 1100-at idézi, mely szintén egy legendás Kawasaki zászlóshajó volt.
* Az indexek az első és hátsó idomba vannak integrálva. Átlátszó burkolatú, narancsizzós kialakítás hozzájárul a csúcsminőségű megjelenéshez.
* A vadiúj LED-es hátsó lámpa különleges "V" designt kapott. A távolodó hátsó lámpa vagy a rohamosan közeledő négy projektor lesz a legjellemzőbb látvány az utakon.

Részletek
* Az idomból kiemelkedő “Kawasaki” és modell emblémák fokozzák az ízléses megjelenést.
* Idomba dolgozott tanksapka.
* A hátsó kerék irányába mutató kis hasidom kiemeli a motor hullámos vonalait. (Csak a központi állvánnyal nem rendelkező modelleken, bizonyos országokban.)
* Az ülésburkolat (bizonyos piacokon opcionális) kiegészíti az aerodinamikus külsőt. A burkolat alatt található a hátsó ülés.


EGYÉB PRÉMIUMJELLEMZŐK
Rengeteg egyéb vonzó jellemzők különböztetik meg a ZZR-t a többi, kevésbé nagyigényű motortól.


Műszerezettség
* Fehér számlapos, könnyen leolvasható analóg sebesség- és fordulatszámmérő. 
* A multifunkciós LCD digitális kijelzőn található a benzinszint, a sebességfokozat kijelző, a két darab napi számláló, az összes megtett km számláló és a pontos idő.
* A műszerfal és az ECU között "CAN interfész" csökkenti a kábelek számát, illetve nagyobb mennyiségű információ továbbítására képes (pl. pillanatnyi fogyasztás).


Három darab hullámos féktárcsa
* A ZZR 1400 nagy átmérőjű hullámos tárcsái, radiális felfogatású féknyergei, és radiális főfékhengere hatásos fékerőt és kiváló adagolhatóságot jelentenek.


ABS
* Az ABS-szel ellátott modellek fokozottabb biztonságérzetet nyújtanak.


Radiális kuplung felső munkahenger
* A hidraulikusan működtetett kuplungnak radiális rögzítésű felső munkahengere kényelmes, lágy kuplungműködtetést biztosít.


EGYÉB JELLEMZŐK
Blokk
* Az alapjárat ellenőrző rendszer megkönnyíti az indítást.
* Könnyűsúlyú Denso radiátor sűrűn elhelyezett bordáival nagyon hatékony hűtést biztosít.


Egyéb
* Gyújtáskapcsolóba integrált immobilizer.
* Nagy kapacitású tank.
* A központi állvány (bizonyos piacokon opcionális) megkönnyíti a karbantartás elvégzését. Az ülés alatt lévő fogantyú megkönnyíti a központi állványra emelést.

ZZR1400 műszaki adatok

Motor típusa: 4 ütemű, soros 4 hengeres
Lökettérfogat: 1352 cc
Teljesítmény: 190 LE (140 kW) / 9.500 ford
Teljesítmény Ram Air-rel: 200 LE (147.1 kW) / 9.500 ford.
Nyomaték: 154 Nm / 9500 ford.
Hűtés: Vízhűtés
Furat x Löket: 84 x 61 mm
Üzemanyag ellátás: 44 mm-es (Mikuni) üzemanyag befecskendezés
Gyújtás: digitális
Indítás: Önindító
Váltómű: 6 sebességes
Hajtás: Lánc
Váz típusa: Monocoque alumínium
Felfüggesztés első: 43 mm-es felfordított teleszkópvilla
Felfüggesztés hátsó: Uni-Trak gáztartályos központi rugóstag
Rugóút első: 117 mm
Rugóút hátsó: 122 mm
Gumi első: 120/70 ZR17
Gumi hátsó: 190/50 ZR17
Fék első: Dupla 310 mm-es hullámos tárcsa 4 dugattyús radiális féknyergek
Fék hátsó: Szimpla 250 mm-es hullámos tárcsa
Villaszög: 23°
Utánfutás: 94 mm
Tengelytáv: 1460 mm
Ülésmagasság: 800 mm
Tank: 22 l
Száraz súly: 215 kg

 
Ne másolj, inkább kérj! dren.love@gmail.com


akinek az ordítozás
nem kenyere, annak
motoron nemigen nyílik
alkalma a csevegésre
Suzuki
Honda
Üzletek
Yamaha
Kawasaki 
Felszerelés


Eliica 


F1
Motor GP
Motocross

Hirdess te is itt ingyen. A buttonod legyen max 100*45 pixel, vagy add meg a linked! Cserébe te is hirdesd az oldalt.

*MMP* Mew Mew Power ~ Vadmacska kommandó 

 

 

 

 

 

 

még több banner 


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?