OST ~ Onigashima - Shinu mataha Tasukaru
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Award 
Linkek 
Főoldal 
Magamról
Az oldalról 
Versenyek 
Bannereim 
Vendégkönyv 
Link, banner csere 


A Hely 
Térképek
Repjegyek
Gasztronómia 
Szógyűjtemény 
Valuta árfolyam
Látványosságok 
Gésák, szamurájok
és nindzsák


Anime 
Galéria
Üzletek
Műfajok 
Kialakulás 
Találkozók 
Mi is az a hentai?
Kifejezőeszközök 
Anime, manga
lexikon


Galéria
Mangaka
A technika
Történelem
Mi is az a doujinshi?


Lista 
Rendelés 
Letöltések 
Rendelj itt! 
Kívánság lista 


Intro 
Horror
Thriller
Fantsy
Rajzfilm
Vígjáték
Romatikus


Enter
Fejléc 
Button
Layout
Banner
Welcome
Don't copy! 
Menü fejléc
G-portál design
Pixelek

_Motorok_
_Motorok_ : Kawasaki ER-6n 2006

Kawasaki ER-6n 2006


A MOTORKERÉKPÁROZÁS LÉNYEGE
Körülírni, hogy mi is a motorozás, mi az a szabadság, amit a két keréken való gurulás jelent, szinte lehetetlen.
Az innovatív és nagyteljesítményű motorok gyártójaként ismert és elismert Kawasaki megtette azt a frissítő és ötletes lépést, hogy kombinálja mérnöki tudását a modern dizájnnal, ennek eredményét, a vadiúj ER-6n-t pedig büszkén mutatja be Önöknek.
A Kawasaki japán tervezőrészlegénél, Akashiban született ER-6n egy bátor és új korszakot nyit meg a Kawasakinál, és új lehetőségeket tár fel a tapasztalt motorosok, illetve mindazok számára, akik ezidáig még nem fedezték fel a motorozás érdemeit.

Ez a jármű minden korosztálynak és tudásszintnek megfelel, legyen az újdonsült tulajdonos hölgy vagy férfi. Az ER-6n élenjáró dizájn elemeinek nézegetése legalább annyira élvezetes, mint motorozni vele.
Kényelmes ergonómiája, kompakt, soros kéthengeres motorja és karcsú váza miatt az ER-6n extrém könnyen manőverezhető és igazán szórakoztató gépezet.


Kezdő motorosok számára az ER-6n élvezeti faktora a tudásukkal együtt növekszik. Tapasztalt pilótákban pedig újraéled a motorozás igazi lényege, széles tartományban felhasználható ereje passzol a szemre is megkapó váz teljesítőképességéhez.
Az ER-6n kifejezi a Kawasaki gyár céltudatos vízióját, mely vízió szenvedéllyel és elkötelezettséggel született arra, hogy a motorozás tiszta élvezetét nyújtsa a lehető legszélesebb közönségnek.
Egy korban, ahol az alternatív közlekedési módoknak egyre nagyobb szerep jut, az ER-6n feleleveníti a Kawasaki elkötelezettségének valódi lényegét: szórakozás, izgalom, és szabadság két keréken.


EGY KÜLÖNLEGES EGYVELEG
Élvezetes vezetni, vezetőbarát, és nagyszerűen néz ki - az ER-6n a kezdőktől a tapasztalt motorosokig mindenki számára tartogat valamit. Hogyan tudtunk megépíteni egy ilyen széles spektrummal rendelkező motort? A válasz egyszerű: a motoros szemszögéből kezdtük a fejlesztést, nem a motorral. Fejlesztőmérnökeink megvizsgálták hogyan "érintkezik" a vezető a motorral. Azt az üléspozíciót igyekeztek megtalálni, ami a leginkább magabiztossá teszi a pilótát. A lábtartók közötti távolság szűkítése és az alacsony ülésmagasság miatt a vezető mindkét lábbal eléri a talajt. A kezelőszerveket kis erővel lehet működtetni, így a gép uralása gyerekjáték.
Az ER-6n-t vezetni nagyon könnyű. A játszi vezethetőség javarészt a szűk és könnyű váznak köszönhető, mely oldalt elhelyezett rugóstaggal kapcsolódik a háromszög alakú lengővillához. Ez az innovatív rövid tengelytávú váz (a kompakt motorral együtt) kulcsfontosságú tényező az ER-6n komfortjában és vezetőbarát kezelhetőségében.
A blokk sem kevésbé innovatív. A tervezés elsődleges céljai, a könnyű súly és nagyon kompakt építésmód miatt a V2-esek és a soros négyesek azonnal kiestek a rostán. Fejlesztőmérnök csapatunk - beleértve a MotoGP konstruktőrt is - egy teljesen új, kompakt, soros kéthengeres erőforrást alkotott, mely teljesítményét széles fordulatszám tartományban, könnyen kezelhetően adja le.
Ez a 649 cm3-es vízhűtéses blokk a legkompaktabb erőforrás a kategóriájában.


De ne tévesszen meg a kis méret, ez a bébi olyat üt, amire más motor nem képes ebben a kategóriában. Az elektronikus benzinbefecskendezés sima teljesítményleadást biztosít az egész fordulatszám tartományban.
Az ER-6n legalább annyira "természetbarát", mint amennyire "felhasználóbarát", mivel ez az egyetlen motor a kategóriájában, ami teljesíti a szigorú Euro-III emissziós előírásokat

Szórakoztató és könnyű vezetni. Az ER-6n öröm a kezdőknek barátságos méretei és kényelmes ergonómiája miatt, és élvezet a tapasztaltaknak erőteljes motorja és kezes viselkedése miatt.


ER-6n - MÉRETRE ÉS ÉRZÉSRE 400-AS, DE EGY 650-ES EREJÉVEL

Az ER-6n mindenki számára tartogat valamit. Hölgyek kezdők és újrakezdők imádni fogják az alacsony ülést, a könnyű súlyt és a könnyű vezethetőséget. Az ingázók a hihetetlen alacsony fogyasztást és manőverezhetőséget fogják nagyra értékelni. Akik pedig egy második "játszós" motort szeretnének meg fognak lepődni az ER-6n teljesítményén.


Élvezetes vezetni
Ha valamit nem élvezetes vezetni, az nem is Kawasaki. Az ER-6n rugalmas motorját lágy, nyugodt erőleadásra hangolták, főleg az alacsony és közepes fordulatszám tartományokra koncentrálva. A könnyű váz és idomzat úgy illik a vezetőre, mint egy szűk farmer, azt az érzetet keltve, mintha a motor a vezetővel egybeforrna. A rövid tengelytáv és a tudatosan alkalmazott tömeg-középpontosítás (a blokk alatti kipufogó alkalmazásának ez volt az egyik oka) kivételes kezelhetőséget és rövid fordulókört tesz lehetővé. Legyen szó a zsúfolt városi közlekedés legyőzéséről vagy országúti kanyarvadászatról, az ER-6n-t mindig élvezet vezetni.


Könnyű vezetni - széles motoros réteg számára készült
Az ER-6n-t kivételesen könnyű vezetni. A kompakt de combos soros kéthengeres blokk, a könnyű csőváz és az oldalt elhelyezett rugóstag kombinációja vékony és pici motor benyomását kelti, ami azért némi ellentétben áll a motor kivételes teljesítményével. Adj hozzá alacsony ülésmagasságot, kényelmes üléspozíciót és könnyű működtetést, és az eredmény egy olyan motor, amivel könnyen boldogulnak a kezdők, és amit nagyon élveznek a haladók.


Csúcsminőségű külső megjelenés
Ki mondta, hogy a kezdő motoroknak unalmasan kell kinézniük? Hát nem a Kawasaki! Az ER-6n avantgárd stílusa a legszebb középkategóriás motorrá teszi a piacon. Tökéletes példája annak, hogyan követi a forma a funkciót, a motor gondosan formázott, kecses vonalai tökéletesen követik a vezető testét. Az agresszív egymás felett elhelyezett fényszóróival, digitális/analóg műszerfalával, és versenystílusú 6-küllős felnijével olyan szédítő külsőt kapott, ami már messziről felismerhetővé teszi.

ER-6n / ER-6f műszaki adatok

Motor típusa: 4 ütemű, soros 2 hengeres
Lökettérfogat: 649 cc
Teljesítmény: 72.1 LE (53 kW) / 8.500 ford.
Nyomaték: 66 Nm / 7.000 ford.
Hűtés: Vízhűtés
Furat x Löket: 83 x 63 mm
Üzemanyag ellátás: 38 mm-es üzemanyag befecskendezés
Gyújtás: digitális
Indítás: Önindító
Váltómű: 6 sebességes
Hajtás: Lánc
Váz típusa: Diamond nagy szakítószilárdságú acél
Felfüggesztés első: 41 mm-es teleszkópvilla
Felfüggesztés hátsó: Oldalt elhelyezett rugóstag
Gumi első: 120/70 ZR17
Gumi hátsó: 160/60 ZR17
Fék első: Dupla 300 mm-es hullámos tárcsa 2 dugattyús féknyereg
Fék hátsó: Szimpla 220 mm-es hullámos tárcsa 1 dugattyús féknyereggel
Villaszög: 24.5°
Utánfutás: 102 mm
Tengelytáv: 1405 mm
Ülésmagasság: 785 mm / 790 mm
Tank: 15.5 l
Száraz súly: 174 kg / 178 kg

Kiegészítők

Dainese Venice Beach férfi / női kabát + ER-6n Tankpad

   +

Hátsó doboz + konzol

 +

Bukógomba + visszapillantó tükör (Sports vagy Style)

 +  

 
Ne másolj, inkább kérj! dren.love@gmail.com


akinek az ordítozás
nem kenyere, annak
motoron nemigen nyílik
alkalma a csevegésre
Suzuki
Honda
Üzletek
Yamaha
Kawasaki 
Felszerelés


Eliica 


F1
Motor GP
Motocross

Hirdess te is itt ingyen. A buttonod legyen max 100*45 pixel, vagy add meg a linked! Cserébe te is hirdesd az oldalt.

*MMP* Mew Mew Power ~ Vadmacska kommandó 

 

 

 

 

 

 

még több banner 


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?