Témaindító hozzászólás
|
2006.07.27. 14:29 - |
Van itt valaki??? |
[114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1]
Sziasztok!
Roland vagyok és új itt. Jelenleg egy Suzuki swift 1.3 92 lovas benzines 2005ös kiadású tulajdonosa vagyok. Meg tudnátok mondani, hogy a MAF szenzoron az 5 kábel közül melyik a pozitív 5Voltos és melyik a negatív, azaz a föld 0 Voltos kábel? Mert nem tudom megmérni multiméterrel.....nem értek hozzá.
Köszönöm! |
Helló mindenkinek |
Hello srácok, érdeklődnék van e esetleg valakinek eladó suzuki swift 2003as sedanra első lökháritó toldata, vagy gyári hűtőrács, vagy tuningos. |
Ja, de ha van valakinek vagy GTi, vagy '96 utáni nem idióta kárpitozású GS ülése, az is tök jó lenne. Thanks! |
Hello mindenkinek! Ha valaki olvassa az üzit, és tud segíteni, szólhat: Keresek 88-as Swift ajtókárpitot, küszöbvédőt!
Az autóm a nevem is: '88 Chevrolet Turbo Sprint. Akinek nem mond semmit, tessék utánanézni. Kocka Swit kívül, de EFi-Turbo-Intercooler belül! |
Sziasztok ! Segítséget kérek ! Szeretném eladni 94-es évjáratú 1.3-as swiftem mert újjabat szeretnék venni. GL gyári sport (limitált széria) 138.000 km, 5 ajtós,fekete,riasztó,kp zár,inditásgátló,sport légszürő,alufelni (15-ös),ajándék 13-as alufelni,téli gumival,hátsó szárny,egyedi belső és külső. Törzskönyvvel,novemberig müszakival és zöldkártyával,rendszeresen szervizelt,igazán munkába járásra használtuk,és nagyon a szivemhez nőtt,megbizható,jó autó, L-es átlagfogyasztással.Igény szerint a zene cuccot is benthagyom,persze értékeggyeztetéssel. ( Sony xplod mp3 fejegység,kormányról távirányitható,DLD 500-as mélyláda, SAL erősitő,és csipogók ) Az autó ára 400.000 Ft,a zene cucc ára 65.000 FT Képet és egyéb infót e-mailben küldök. Ha esetleg valakit érdekel,vagy tudna rá vevőt,annak hálás lennék. Amugy a balcsi déli partjáról Fonyódról irok. E-mail cimem: bibem@emszinet.hu Ha valami érdekel,irj !! Kérlek add tovább akkor is ha téged nem érdekel,mert lehet,hogy épp a te barátod szeretne autót venni ! Köszi mindenkinek !!! Isti |
Szevasz!!
Nos minden évben az országos Suzuki találkozót, vagyis ami a legnagyobb suzukis tali, a suzukiklub rendezi Budapesten. Létrejött azonban már több másik klub melyek szintén szerveznek találkozókat, ezek közül én a regiswift talit, valamint a Soproni suzuki talit említeném meg. A helyzet az h az országos, vagyis a suzukiklub által szervezett találkozó időpontját még nem lehet tudni, a Soproni találkozó pedig már márciusban lezajlott. Egyedül amiről most tudok az a regiswift találkozó ami április 12 - én esedékes.Persze még csak most kezdődik a szezon u.h biztos szerveznek még. Mindenesetre nézd meg a :
www.regiswift.hu
www.suzukiklub.hu
valamint a http://www.suzukiteamsopron.hu/ oldalakat! Szerintem ezeket érdemes figyelemmel kísérni ha találkozókra akarsz ellátogatni. Persze azért ezt az oldalt is érdemes, mivel itt is ki szoktuk írni 1-1 találkozó időpontját! Remélem tudtam segíteni!! |
Sziasztok. Azután érdeklődnék az idén mikor lessz suzuki találkozó és hol?
Nagy suzuki de főleg swift rajongó vagyok mert nekem is egy swiftem van. |
Köszi! Köszi! Köszi mindenkinek! |
Jól van srácok csak így tovább! |
A telom száma:06703313607 ha segitség kell hivj! |
Szia Doki!
Köszi a levelet, de nem eszik olyan forrón a kását.
Amikor megvettem az első rádiómat, akkor mindenki azt mondta; suzukiba a legkönyebb bekötni, mert ott már minden megvan. Na igen, csak átalakító csatlakozót nem lehetett kapni sehol, és mivel nem tudtam hogy a gyári csatlakozón melyik szál micsoda pontosan, ezért a kocsi órájáról kötöttem be az áramot, , mert mert abban mindig van, bedrótoztam egy ISO csatlakozót. A világításáról meg a feszültségmérőt. A b oszlopra szereltem egy kettes tartót, na ezt is kellett alakítani "univerzális volt", forróvízben már frankón be lehet állítani hogy szépen ráfeküdjön az oszlopra. Ebbe került egy hőmérő és a feszültségmérő. Jobban belegondolva logikus, hogy a töltést is hozzáadja a mérő, amikor rendesen terhelve van, akkor persze lejjebb megy, csak azért hülyén néz ki, hogy járó motornál 14 volt, és ez már majdnem pirosban van:)))). Párszor vicc tárgyává tették volt kollégáim, szóval hülyén éreztem magam. Ha direktben kötöm, akkor sem változik a helyzet. Szóval érdekes. Nem gondoltam volna. A világítása városon kívül zavaró tud lenni, ezért akkor kikapcsolom. Szóval alakulok, asszem:).
Köszönöm!!!! |
Szia Ace!Ami szálat a kapcsolora kötöttél(gyanitom külön van a háttérvilágitásnak egy szál)azt szerintem a rádiónál van egy világitásszál én arra kötném!ezt nagyon könnyen meg tudod állapitani ha iso csatis a rádiod akkor a rádio használati utmutatójában benne van az iso kiosztásban!ha nem akkor a gyári rádiócsati elektromos bekötését kell vizsgálni egy feszmérő vagy autós fázisceruza segitségével lámpát fel le kapcsolgatni feszmérő egyik fele fix testen nézni a csatikon afeszt érted ha nem irj vagy hivj skyp- in (paucsos felh.) szivesen segitek!
sok sikert:Laci!
|
Szia!
Igen, rosszul írtam sorry.Feszültségmérőt kellett volna. Közbeiktattam egy kapcsolót, + a gyujtásról van lekötve, mert a háttér világítást is egyszerre kapja csak furcsa számomra, hogy a tervezőknek ez nem jutott eszébe. |
Szia ACE!te nem áramerösség mérőt hanem feszültségmérőt vettél és az a jó ha járó motornál 14-14-.4 voltot mutat!ez azt jelenti hogy jó a fesz.szabályzód ha nincs vagy nem lesz töltésed akkor majd az aksi feszültségét fogja mutatni na akkor már lesz gond!javaslom kösd át a műszert az ign. kapcsoloszálra mert igy állandoan meriti az aksidat(minimális mértékben)!remélem tudtam segiteni?!:-) |
Üdv mindenkinek!
Beszereltem egy áramerősség mérőt a kocsimba, előkészület..... A gond az, hogy gyujtáson rendesen mutatja az áramerősséget, viszont járó motornál felugrik 14 voltra, sajnos valószínüleg tartom, hozzáadja a töltést amit a generátor visszatölt, közvetlenül az akkumlátorra kötve sem változik a helyzet.
Köszönök minden értelmes ötletet. |
[114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1]
|