(A levél elküldve a Westel Ügyfélszolgálatnak: 2003.09.02-án kora délután)
Tisztelt Részvénytársaság!
Talán már értesültek arról az aláírásgyűjtésről, amelyet az elmúlt héten kezdeményeztünk a http://gportal.hu/777sms weboldalon, „Aláírásgyűjtés a webes 777sms megszüntetése ellen" címmel.
Akciónk sikeresnek bizonyult, ugyanis néhány nap alatt több mint tízenegyezer aláírást gyűjtöttünk össze. Ez pedig azt mutatja, hogy az internetes társadalomban mekkora igény, és szükség van egy ilyesfajta szolgáltatásra. Az aláírásokon kívül vélemények és érvek beírására is adtunk lehetőséget, amellyel sokan éltek is. Érdemes lehet Önöknek is elolvasni ezeket a sorokat. Csak kiragadva egy-egy példát: a siketek nevében írta egy látogató, hogy a Westel szolgáltatásait szinte csak ebben a formában vették igénybe eddig. Vagy írtak külföldön tartózkodó westelesek, akik a kinntartózkodás idejére szintén a 777sms-t használták a hazai kapcsolattartásra. Érdekesek azok a vélemények is, amelyek szerint legalább a többi ingyenes sms-szolgáltatás letiltásától eltekinthetne a Westel, hiszen itt a spórolás vagy mobillá tétel érve hamisan cseng. Folytathatnám a sort, de inkább olvassák el Önök is a véleményeket.
Tudjuk, hogy a sajtóközleményükben egyértelműen közlik: a Westel egy mobilszolgáltató, és ezért nem kíván többé az interneten közvetíteni. De minden cégnek meg kell jelennie valamilyen formában a világhálón, és mi lenne a célközönség megnyerésének legjobb módja, mint egy ingyen-sms szolgáltatás? Nyilvánvalóan nem a mi dolgunk beleszólni egy ekkora szolgáltató belső ügyeibe, de mégis, mi itt a számítógépek előtt egy fogyasztói réteget képviselünk, és talán érdemes minket is meghallgatni. Több mint 11 ezren írták oda a nevüket eddig. Ennyi ügyfél óhaja csak nem mellékes egy ügyfélorientált cég számára! Az pedig végképp nem elhanyagolható szempont, hogy a sajtó is érdeklődik a téma iránt, s ez már túllép az internet határain.
Azt szeretnénk tehát elérni, hogy átgondolják még egyszer döntésüket, és reméljük, várhatunk ezzel kapcsolatban valamilyen visszajelzést. Reméljük, van olyan megoldás, amely bizonyítja, hogy a Westelnek tényleg van szíve, ami (a mobilokban is) értünk dobog.
Tisztelettel: Jancsó Péter
Pécs, 2003. szeptember 2.
|