|
[Friss hozzászólások] [167-148] [147-128] [127-108] [107-88] [87-68] [67-48] [47-28] [27-8] [7-1]
Van egy Mazda Lantis 323 1.5i 1996.évjáratú autóm,szeretnék hozzá venni pollenszűröt, de több helyen megnéztem és nem kaptam.Ha valaki tudna segíteni azt megköszöném.
Matyi
Legjobb autó a mazda! |
Hello! Kurva jó az oldalad!! Nézz be hozzám is!! www.luxcars.gportal.hu |
Szia!
Nekem 96-98 közötti járgányom van, de nem hiszem hogy nagy eltérés lenne a mutató leszedésben a korábbi szérián.
Két darab csavarhúzóval szép finoman, óvatosan egyszerre két oldalról /ami egymásnak ellentétes/ le kell "feszegetni"! Ha csak az egyik oldalt feszíted jobban, tőben el fog törni, mert valamiért kikönnyítették a tengelyt. /Lehet hogy épp ezért?/ A kilóméter óra és a fordulatszám mérő mutató tengellyel együtt jön ki, ne ijedj meg! Sok Sikert!
Üdv ÉNRG
|
Szia GAS!
A műszerflapokon nics zöld fólia, hanem az izzókon van egy zöld színű sapka. A LED-re cseréléssel megoldható hogy kék színű legyen a számlap színe, de nem biztos hogy homogén is lesz ettől. A számlapot 2 db nagyobb izzó és 2 db kisebb világítja meg, és több ledet kell belerakni 4 db-nál hogy mindenhol szinte egyformán világítson. Jobb oldali ablaknál szerintem szedd le a kárpitot, és lehet hogy csak meg kell zsírozni a szerkezetet, sínekben gumis műanyag csúszkál, lehet hogy az tapad neked és nem pedig csúszik.
Üdv ÉNRG |
Hogy kell leszedni a mutatót az órárol???Please!!!Sürgös!! |
Hali!
Gondolom te már tul vagy a müszerfal szétszedésén,vagy tévedek?:)
Csakmert én jövöhéten tervezem h zöldröl kékre változtatni a müszerfalat!És ami kérdésem volna h a müszerlapokon zöld fólia van és attol zöld v a ledek zöldek?!Tehát érted a kérdést,sima ledcserével meg lehet kékre változtatni a világitást?Vagy ez azért ettöl bonyolultabb?Vmi jó trükk,mint anno az indexnél?:)
Amugy neked nincsen v nem volt problémád a jobb oldali ablakkal?Mert nekem szinte használhatatlan!Legalább egy perc mig le v feljön annyira szorul venne valami!ötlet?:)
GAS |
Hello!Nincs valakinek hátso lengéscsilapito elado v. cim ahol baráti áron lehetne venni? Nagyon köszi. |
A padkákra mosmár nem lehet ráparkolni mert egyvonalba van vele a lökös alja!Csak megsugom,én még pár centit szeretnék az elejéböl faragni valami toldattal:)Csak városban hasznlom!Felnire inkább parkolásoknál kell vigyázni..!Ha veszel,mindenképp márkásat vegyél ami birja a strapát!Alessio és társai felejtve!!Olcson is ki lehet hozni a dolgokat amugy,pl nekem: felni dunlop 80%os gumival 140e,kipuff 20e,rugó 20e!Csak jól szét kell nézni:) |
Hát az alacsony fordulatot ha lehet kerülni kell, de ezt érezni is hogy nem igazán húz alacsony fordulaton. Gondolkoztam rajta én is hogy megveszem, aztán elkezdtem nézegetni a felni árakat, utána meg a rá való gumik árát, úgy döntöttem nem éri meg. Jól néz ki az tény, ezeken az utakon elég könnyű odaverni a felni szélét nem? Főlleg 17-esnek, 18-asnak amin jó kis peres gumi van. Mégjóhogy a négy centivel lentebb kerülő súlyközéppont jobb úttartást biztosít, de nem lett így már túl alacsony? Sajna 1-2szer sikerült már lekoccolnom az alját így is.
Üdv ÉNRG |
Örülök h tetszik:)Kb 10liter eszik igy!De megéri mindenképp!Mindenhol megnézik!:)Ha már fogyasztás,mazdaklubbon talán...olvastam h ha azt akarom h jol fogyasszon bizonyos fordulatszámot kerülni kell!Igaz ez?
Igen,én vettem meg az enzo rugót!Mert esetleg te is pályáztál volna rá?:)amugy valami hihetetlen úttartást biztosit az -40mm,nem is gondolnád!Föleg ha felkerülnek majd rá a nagy kerekek...gondolhatod:)
Annyi nyügje ugye van h peres gumi,kemény rugó..komfortérzet egyenlö a nullávol:( |
Akkor már láttam a gépedet, 17-es kerék hogy bírja ezeket az utakat? Nem eszik egy kicsivel többet a gép miatta? Ha jól emlékszem az oldalindex úgy jön le, hogy pl. a bal oldalit ha előrefelé nyomod /azaz balra/ akkor a jobb oldalát magad felé ki tudod húzni, utána visszaengedve már a bal oldalát is ki tudod húzni. Akkor ezek szerint te vetted meg az Enzo ültetőrugót is a neten? Szép a papucs meg kell hagyni.
Üdv ÉNRG |
Mazdaklubbon nem vagyok fenn,de a carstyling.hu-n igen!Itt a linkem: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=14556
Regisztáld maga te is!
Amugy idövel vagyis hétfön le lesz cserélve normál szinü indexizzóra,de szombat délután már nemnagyon talátam egy boltot sem ami nyitva volt:)Mellesleg ugyanolyan szinüt világit jelenleg mint a helyzetjelzö!
Köv kérdés: Pár hét mulva érezik a fehér oldalindex,és h kell azt leszedni szakszerüen? |
Szeva GAS!
Gratula hozzá, akkor fehéren fog villogni? Vígyázz jardok nehogy kiszúrják! Mazdaklub tag vagy már? Pár kép a gépedről van?
Üdv ÉNRG |
Na végül sikerül:) Hajszárito is tökéletesen tette a dolgát,csak egyenlöre az eredeti izzo marad benne!Egyéb,olcson kivitelezhetö és látványos modositás?:) GAS |
Lehet hogy azzal is át tudod melegíteni az egészet jó melegre, csak nem 5 perc alatt hanem 15-20-25? Próba, cseresznye.
Üdv ÉNRG |
Lehet ez nagyon sík kérdés-de hajszáritoval ez vajon nem kivitelezhetö?:) |
CSak az a baj h nekem nincs hölégfújóm v hasonlo:( akkor sajnos marad a sima sárgaság...:( |
Szia GAS!
Az egészet felmelegítettem hőlégfújóval 40-50 fokra, majd utána kell nagyon óvatosan lefeszegetni rólla a búrát. Ameddig nem meleg nem fog a ragasztó és tömítő paszta "nyúlni" hanem keményen fogja.
Üdv ÉNRG |
Ma megpróbálkoztam a szétszdésével,és mit ne mondjak,elég törékenynek néz ki,és nem is probálkoztam a feszegetésével.Te hogy szedted szét?csak simán lefeszitetted a muanyagrol a burát v van vmi trükkje?
GAS |
[Friss hozzászólások] [167-148] [147-128] [127-108] [107-88] [87-68] [67-48] [47-28] [27-8] [7-1]
| |