[1038-1019] [1018-999] [998-979] [978-959] [958-939] [938-919] [918-899] [898-879] [878-859] [858-839] [838-819] [818-799] [798-779] [778-759] [758-739] [738-719] [718-699] [698-679] [678-659] [658-639] [638-619] [618-599] [598-579] [578-559] [558-539] [538-519] [518-499] [498-479] [478-459] [458-439] [438-419] [418-399] [398-379] [378-359] [358-339] [338-319] [318-299] [298-279] [278-259] [258-239] [238-219] [218-199] [198-179] [178-159] [158-139] [138-119] [118-99] [98-79] [Korábbi] [Archívum]
Szia Csabi!
Az alátétet ne vedd ki alóla, először néz meg, hogy ha ráteszed az alátétet és a szilentet a tengelyre, akkor "kilóg" e a szilent alól a felfekvő felület, mert szerintem a szilent hosszabb egy kicsit és ezért van hézag a lengővilla és a szilent között, így a szilentből kell leköszürölni egy kicsit.
LAcika |
Szia Lacika!
Lenne Hozzád egy kérdésem! Tegnap vettem a ladámhoz bronz szilenteket! Ma belepróbáltam az alsó lengőkarba úgy hogy rendesen alátéttel felraktam a tengelyre is, ami a bölcsőre van felfogatva! Viszont így a szilent vastagabb vége nem fekszik fel a lengőkar külső oldalára van közötte még egy 3-4 mm mindkét oldalon! Ha kiveszem a szilent alól az alátétet akkor kívülről is ráfekszik a lengőkarra! Okoz valami gondot, ha nem fekszik fel a lengőkarra? Vagy vegyem ki alóla a belső alátétet? Vállaszodat előre is köszönöm!
Üdv: Csabi |
Szeva!
Igen, indulok Vadnán, de már van aki beül mellém. Majd kereslek a nevezés és a pénz miatt, amit beszéltünk.
Lacika |
Szia Lacika!!
Na mire jutottál mész Vadnán vagy sem?
Dácitól kérdeztem de ő azt mondja nincs semmi pénze.. Van már amúgy akivel mész?
Mert Dácinak is felajánlottam h beszálok egy 5-öl a nevezésbe de azt mondta nincs pénz most, ha gondolod ha nincs kivel menned szivesen beülök és akkor állom a felét a nevezésnek!!
Gondold meg és szólj akkor minél hamarabb!!
Üdv:Tüske |
Gondolom összesen talán 1 vagy 2 Autó volt a kezed alatt |
Szia István!
Már fogalmam sincs, hogy az alatt milyen volt......
Lacika |
helló
megint istván vagyok, már minden sínen van :D:D:D:D:D,úgyhogy még1x köszi mindent. Ha kész lesz,és érdekel Titeket, majd dobok képet.
Csak kíváncsiságból,a volt autód (ABZ-482) alatt milyen futómű volt?
üdv
i.
|
Szia!
Eddig Ladán kívúl BMW-be raktam csövet, de sztem megoldható a Mazda is. Ha kérdésed van rj nyugodtan mailt.
Lacika |
Szia!Te csak ladákhoz csinálsz bukocsövet?Meg kaszni erösitést?Mondjuk mazda 323-asnak nem csinálsz bukocsövet meg kaszni erösitést?
Üdv:Pisti |
Bocsi,most télleg hamarabb kérdeztem,minthogy körülnéztem volna. Megtaláltam a telefonszámát Katona Gábornak a zsiguli.hu-n.
köszi
halihó |
Ezer köszönet a gyors válaszért, egyébként valóban nem szeretnék versenyen menni,csak utcán, és elég fos utakon kell ugye járnunk, főleg hogy én ebben az igen becses fővárosban autózok leginkább.
Még csak annyit, hogy a Katona féle bilstein az kb. mennyibe fáj? olyan 60e körül a 4db? És honnan lehet megszerezni?Hirdetéseket lapozgassak?
Még1x köszi
istván |
István!
Ha nem akarsz menni versenyen, csak utcán, akkor emelheted nyugodtan az autót. Előre valóban Níva rúgó kell és hátra pedig jó a Lada kombi rúgó. A gátlókkal kapcsolatotasn, attól függ mennyi pénzed van rá. Ha van, akkor 4 db Katona féle Bilstein kell alá, ha nincs akkor a Lada Níva gátlókat kell alátenni felkeményítve. Hát igen, a tornyot és a motortérbe célszerű megcsinálni a gátlók felfogatási helyét megcsinálni. Hátul, a keresztstabil karba kell tenni egy állítót és akkor arra az oldalra tolod a hidat, amerre csak akarod.
Lacika |
Szia István!
Az este folyamán fogok válaszolni, csak most sietek és nincs időm.
Lacika |
Értékelem,hogy odaraktad a szmájlit
Egyébként ennél azért bonyolultabban is le tudtam volna írni a gondomat, annyit nézelődtem már a témában,hogy oldalakat tudtam volna ideírni.
Tudom,hogy megemelt kocsihoz nem biztos hogy jó a gyári hosszú gátló, mert kirugózáskor "csattanhat". Tudom,hogy az oda-vissza csillapítású gátlónál meg kéne erősíteni a leng.csill. csészét, mert eredetileg nem erre lett tervezve.Persze a tornyokat is jó lenne megerősíteni És igen, folyamatban vannak a kemény szilentek is. Meg persze a hátsó híd el fog tolódni oldalra,ha megemelem. Meg a kutyacsontok felfogatási pontját is jól meg kéne heg(g)eszteni.
Azért annyit mentségemre szeretnék felhozni, hogy nem teljesen felkészületlenül teszek fel kérdéseket, vagy úgy, hogy előtte nem olvastam végig a vendégkönyvet,hátha volt már róla szó.
Szóval a kérdéseim változatlanok, tényleg segítséget kérek, és ne feledjétek, senki se Lada szerelési könyvvel jött a világra.(de azért már megszereztem)
Köszi
hali
istván |
Látszik hogy lelkes vagy meg az is hogy amatőr:) |
Szia Laci!
Tanácsot szeretnék kérni tőled futómű építéssel kapcsolatban.
Az autómat az előző tulaja porig ültette,meg agyonkeményítette (vesekövek,kösz jól vannak :D ), ezen szeretnék változtatni.
Az elképzelésem az lenne, hogy a gyári magasságnál kicsit magasabb legyen, és valamivel keményebb is, de mivel utcán használom, ezért csak ésszel.(Persze jó lenne figyelnem arra is, hogy majd a gumik-185/55-R15- ne csapkodjanak bele a sárvédőbe)
Az lenne nekem a legjobb, hogy olyan rugókat pakoljak be,amiket nem kell vágni.Arra gondoltam, hátulra zsír új kombi rugót tennék, csak előre nem tudom mi lenne jó, hogy ott is emelve legyen (Niva?).
Lengéscsillapítóban meg aztán főleg tanácstalan vagyok. Gyári felkeményítése?Niva gátló? Oda-vissza csillpítós?Olajos?Gázos? Szóval kérdés az van bennem rendesen.:D
A másik: olvastam itt régebben,hogy van egy elektronikus gyújtásod. Megvan még?(Ha igen, hogyé' is méred?)
Előre is köszi,
ja és bocs,ha hülye kérdéseket tettem fel, de még csak lelkes amatőr vagyok.
üdv, István
|
Szia!
Igen, megvan.
Lacika |
Cső Laci!Megvan még a motorod? |
Március közepe körül, addig sajnos nem.
Lacika |
[1038-1019] [1018-999] [998-979] [978-959] [958-939] [938-919] [918-899] [898-879] [878-859] [858-839] [838-819] [818-799] [798-779] [778-759] [758-739] [738-719] [718-699] [698-679] [678-659] [658-639] [638-619] [618-599] [598-579] [578-559] [558-539] [538-519] [518-499] [498-479] [478-459] [458-439] [438-419] [418-399] [398-379] [378-359] [358-339] [338-319] [318-299] [298-279] [278-259] [258-239] [238-219] [218-199] [198-179] [178-159] [158-139] [138-119] [118-99] [98-79] [Korábbi] [Archívum]
|