Carrera vs. Cayman Márkacsata |
Márkacsata |
2006.04.16. 16:27 |
Április másodikán, az előre megadott kezdési idő után 1 nappal megkezdődött a IV. TCM Márkacsata, amely két Porsche, a Carrera GT és a Cayman között zajlik le. Hatalmas megelégedettségünkre ezúttal is jelentős túljelentkezés érkezett a versenyre, ám ezúttal képtelenek voltunk 14 autóra redukálni az induló járgányok számát. Ennek elsőszámú oka az volt, hogy bizonyos autókat képtelenek lettünk volna kihagyni, olyan minőségi színvonalat képviseltek, s mikor összeszámoltuk ezeket a járgányokat, egész egyszerűen 18 képet kaptunk.
|
Márkacsata: Cayman vs. Carrera! |
Márkacsata |
2006.03.21. 13:57 |
Ahogy azt ígértük, két héttel a Márkacsata megkezdése előtt nyilvánosságra hozzuk, hogy mely két autó között zajlik majd a verseny. Az már egy korábbi szavazáson eldőlt, hogy Porschék építésébe lesz majd érdemes belefogni, ám a két típusról egész eddig lehetett voksolni. Nos, a 911-es széria súlyos pofonba szaladt bele oldalunkon, a választás ugyanis a Cayman-Carrera kettősre esett. A szabályokban továbbra sincs semmi változás, mindenki nevezhet mind a két kategóriár,a 1-1 autóval.
|
A Márkacsata trónjának legújabb bitorlója: Mercedes SL500 |
Márkacsata |
2006.03.16. 18:01 |
Ahogy az erősen várható votl, a döntőbe két autót is delegáló Tikshow nyerte a III. TCM Márkacsatát. A Mercedes SL500 már az elődöntők során is nagy sikert aratott, így egyáltalán nem volt meglepő, hogy végül mellé érkezett meg a voksoknak több, mint 50%-a. A finálé egyoldalúsága a végén már odáig fajult, hogy Tikshow délután fanyar mosollyal az arcán felajánlotta, hogy zárjuk le a szavazást, győztesnek kikiáltva fehérre mázolt kedvencét. Most némi szünet következik a versenyen, némiképp bővebb információkért érdemes tovább olvasni!
|
Tikshow-döntő |
Márkacsata |
2006.02.25. 14:30 |
Az előző Márkacsatát szinte lemásolva ismét egyazon személy 1-1 kocsija került a döntőbe, ezúttal azonban nem TomCat, hanem Tikshow verdái arattak osztatlan sikert. A verseny szorosan indult, pár napig szinte együtt mozgott az első hármas (legalábbis az SL-csoportban), és a végén is csak 3 szavazattal előzte meg a második Zaho-t. Az SLR-csoportban már 19 szavazat volt a különbség, a képzeletbeli dobogó második fokára Lujja munkája léphetett. A döntő február 28-ig tart, mindenki döntse el, melyik Tikshow-projekt a kedvesebb számára!
|
Mercedes-özön a TCM-en |
Márkacsata |
2006.02.15. 22:53 |
Mielőtt a jobb oldalt sorakozó Mercedeseket szemlélve valaki arra engedne következtetni, hogy a bajor cég gonosz hackertámadást indított a TCM Site ellen, jó hírrel kell szolgáljunk: megkezdődött a III. TCM Márkacsata! Mint már annyiszor elmondtuk, híreszteltük, ezúttal két Mercedes márka, az SL500 és az SLR McLaren között írtunk ki versenyt, amelyre ismét bőséggel érkezett a jelentkezés. Hamar kialakult azonban egy mag, amely annyira kiemelkedett színvonal és kompozíció tekintetében, hogy nem lehetett kérdés, felkerül a főtáblára.
|
Öt nap múlva Márkacsata |
Márkacsata |
2006.02.09. 16:18 |
Február 14-én Mercedes-napot hírdetünk a TCM Site-on! Aznap indul ugyanis a III. Márkacsata, amelyet a Mercedes SL500 és SLR McLaren között írtunk ki, 2-3 héttel ezelőtt. Olvasóink szavazáson választották ki a 3 Merci közül azt a 2-t, amely most összeméri az erejét - miután az SLR igen hamar elhúzott, a kérdés az maradt, hogy az SL vagy a CLK 500-as lesz a McLaren ellenfele. Végül - nem kis csatában! - az SL500 nyert, s folyamatosan vártuk és várjuk is a képeket mindkét típusról. Ne feledjétek: egy nick alatt mind a két kocsiról lehet képet küldeni!
|
Mercedes háziverseny: SLR-SL500 |
Márkacsata |
2006.01.26. 15:12 |
A III. TCM Márkacsata kiírása elől az utolsó akadály is elhárult: megszavaztattuk olvasóinkat, így már eldőlt, hogy mely autók vesznek részt a versenyen. A 3 Mercedest látva döntésképtelenek lettünk volna, hiszen három nagyszerű autó, amelyeket igen jól lehet tuningolni is. A kérdést is ennek szellemében tettük fel, hiszen ha az olvasó épít, akkor hadd döntse el, hogy mit is szeretne építeni. Az SL500-CLK500-SLRMcLaren trió első két tagja vérre menő csatát vívott egymással, míg a 3. tag hamar nagy előnyre tett szert. A végeredményt a címből kitalálni nem nehéz, a továbbiakban egy rövid ismertető.
|
Autószépségverseny, Márkacsata, Stílusverseny |
Márkacsata |
2006.01.26. 15:10 |
Mivel rengeteg kérdés érkezik a chatboxba, s elektronikus postaládánkba is, arra a következtetésre jutottunk, hogy sokak számára nem egészen világos, hogy mikor, milyen versenyeket fog rendezni a TCM Site. A TCM Kisokost részben ezen probléma orvoslására hoztuk létre, ám szeretnénk kerek, egész mondatokban is lefektetni az elkövetkezendő 2 hónap TCM-es játékait. Amennyiben további kérdések merülnének fel az itt leírtakkal kapcsolatban, az email címünk természetesen mindenki rendelkezésére áll, ám reméljük, hogy sikerül minden, tán még fel sem tett kérdésre válaszolnunk, s biztos talajt adnunk az autóépítések alá.
|
TomCat aratás a Márkacsatában |
Márka |
2006.01.16. 17:29 |
A TCM történetébne először került sor egy márkán belüli Márkacsatára, hiszen az NFSU2-ben szereplő Golf IV. az NFSMW-be bekerült Golf V-el párbajozott, amely végül utóbbi győzelmével ért véget. A selejtező a hagyományoknak megfelelően külön-külön szavazásban zajlott, hiszen a döntőbe egy-egy négyes és ötös VW-t vártunk. Nagy csata alakult ki Artur és TomCatBp között, mindketten korrekt autókat állítottak ki a nagyközönség elé, egyedül talán Artur NFSU2-es kocsija lett túlértékelve.
|
Roppant kemény Márkacsata |
Márkacsata |
2006.01.02. 12:25 |
Hihetetlen elégedettség és öröm járja át a TCM szerkesztőségének falait a rengeteg (számszerint 16) gyönyörű Golf láttán, amelyek indultak a Márkacsatában. A folyamatosan érkező nevezések és az - ismételnünk kell magunkat - igényesnél igényesebb megoldások bizony csettintésre késztettek minket, s reméljük, titeket, olvasókat is. Pár kocsit ismét ki kellett selejteznünk, ám ezt részint nagy örömmel tettük, hiszen bizonyítja, hogy - sokadik felhívásunk után - megindult a nevezési kedv, munkát adtatok az internetes postásoknak. Az NFSU2-es Golfoknál oldanunk kellett a szabályokat szorító kötél szorosságából, hiszen nagyon sok kocsi nem felelt meg bizonyos követelményeknek.
|
|