·| Lewis Hamilton Fansite |· Everything About Lewis Hamilton
Welcome!

Üdvözöllek az oldalon!

 

Ez az oldal Lewis Hamiltonnal és még sok-sok Forma 1-gyel kapcsolatos dologgal foglalkozik.

 

Ajánlott böngészők: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer (elcsúsznak a képek)

Köszi, hogy benéztél!

  fan olvassa a lapot                

  

 

 
Lewis Hamilton

Név: Lewis Carl Davidson Hamilton

Született: 1985.jan.7-én

Szülők: Carmen Lockhart&Anthony Hamilton (mostohaanyja Linda Hamilton)

Barátnő: Nicole Elikolani Prescovia Valiente Scherzinger

Testvérek: Nicholas (édesapja felől), Nicola, Samantha (édesanyja felől)

VB címek: 1

Vb pontok: 514

Futamrészvét: 72

Futamgyőzelem: 14

Rajtelsőség: 18

Dobogós helyezések: 37

Versenyben futott legyorsabb kör: 8

Szabadedzéselsőség: 49

 
F1 2o11

 

Csapatok:

Pont:

1. Sebastian Vettel

392

2. Jenson Button

270

3. Mark Webber

258

4. Fernando Alonso

257

5. Lewis Hamilton

227

 

 

 

 

 

 

 

Csapatok:

Pont:

1.Red Bull Racing

650

2. McLaren - Mercedes

497

3.Scuderia Ferrari

375

4.Mercedes  

165

5. Renault

73

 

 

 

 

 

Teljes lista-->>

 
Pic of The Week

 
Cserék

>Szólsz, és kikerülsz :) nincs semmi feltétel :) bővíthető mind2 doboz :)<

Drivers&Ladys

kimi-love.gportal.hu raqueldelrosario.gportal.hu mclaren.lapunk.hu

Other

    Banners, buttons

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Örök szerelem :)

 

 
 
 
 
Németország 2010
Németország 2010 : Futam

Futam

f1hirek.hu  2010.10.30. 23:06


Sem az eső, sem a gumitaktika nem játszott meghatározó szerepet a vasárnapi Forma-1-es Német Nagydíjon, így kifejezetten egysíkú futamot rendeztek a Hockenheimringen. A Ferrari a szezonnyitó Bahreini Nagydíj után újabb kettősgyőzelmet szerzett: a bajnokságban előnyösebb pozícióban lévő Fernando Alonso győzött a sokáig élen álló, de burkoltan lassításra utasított Felipe Massa előtt. A harmadik helyet a pole pozícióból rajtoló Sebastian Vettel szerezte meg.

A 2010-es német futam rajtjakor a levegő 22 Celsius-fokos volt, az aszfalt pedig közel 30 fokosra melegedett fel. Az ég felhős volt, de az előrejelzések szerint esőre minimális esély volt csak a verseny ideje alatt.

Ezen időjárási körülmények a lágyabb gumiknak kedveztek, hiszen a szuperlágy abroncsok így tovább tartanak - előzetesen 10-12 körre saccolták az élettartamukat a szakértők. A Forma-1 gumiszállító partnere, a Bridgestone a futam előtt úgy kalkulált, hogy a biztosan a lágyabb keverékkel induló első tíz pilóta dolgát a 11. helyről induló Michael Schumacher úgy nehezítheti meg, ha a kemény gumikkal rajtol. Ennek a verziónak már a rajt előtt lőttek, ugyanis Schumacher Mercedesén is a lágyabb abroncsok voltak fenn, a taktikai csatát tehát azonnal el is felejthettük. 

A rajt nyertese egyértelműen Felipe Massa volt, aki a harmadik helyről indult, de az első kanyarban már elsőként fordult el. Sokat köszönhetett a pole pozíciós Sebastian Vettelnek, aki azzal volt elfoglalva, hogy a szintén jól rajtoló Fernando Alonsót visszatartsa. A német pilótát azonban végül mindkét Ferrari megelőzte, sőt, rövidesen el is nyúltak tőle. 

Lewis Hamilton az első körben erőből megelőzte Mark Webbert, így a McLaren britje feljött a negyedik helyre. Több pozíciót javított az első körben Schumacher is, a két Williams viszont visszaesett. 

Az első kör végén a Toro Rosso és a Force India pilótái is rögtön a bokszba hajtottak, az ő autójuk a rajt utáni tülekedésben ugyanis megsérült, és Sébastien Buemi nem is tudta folytatni. Adrian Sutil és Vitantonio Liuzzi versenye is véget ért lényegében, hiszen rövidesen újra a bokszba hajtottak mindketten, így pedig jócskán lemaradtak a többiektől. 

Az élre álló Massa fokozatosan növelte előnyét Alonsóval szemben, és a spanyol is biztonságban volt Vettelleltől. A 10. kör után megkezdődtek a kerékcserék, az élbolyból elsőként Vettel állt ki, majd 2-3 körön belül érkeztek a többiek is. Meglepő módon Jenson Button sokkal tovább bírta a lágy gumikon, ő csak a 22. kör végén állt ki. A világbajnoki címvédő a lágyabb gumikon kiegyensúlyozott gyors köröket futott, így a kerékcsere után Webber elé tért vissza a pályára, és már csapattársa, Hamilton mögött az ötödik pozícióban folytatta a versenyt. 

Webber mögött sokáig Pedro de la Rosa autózott a BMW Sauberrel , de a spanyol keményebb gumikon rajtolt, és még nem volt kint kerékcserén. A verseny felénél Robert Kubica és a két Mercedes volt még tagja a top 10-nek - Rosberg is későn váltott a kemény gumikra, Button taktikájával előzhette meg Schumachert. 

A kerékcserék után az élen a két Ferrari nagyon közel volt egymáshoz és Alonso meg is próbálkozott az előzéssel, de Massa nem hagyta magát. A két vörös versenygép kis híján össze is ütközött, Alonso pedig a rádión reklamált mérnökénél. Ezt követően a brazil összekapta magát és meglógott egy kicsit csapattársától, aki jó 25 körrel a leintés előtt ismét támadási pozícióba küzdötte fel magát. Ekkor vette kezébe az irányítást a vezetőség, Massa fülére szóltak a bokszból, hogy Alonso gyorsabb nála, amivel értelemszerűen arra utaltak, hogy el kell engednie a spanyolt. Massa a 49. körben engedelmesen félrehúzódott, így Alonso átvehette a vezetést. A Ferrari burkolt csapatutasítása a bajnoki pontverseny állásával magyarázható, Alonso ugyanis jobban áll a bajnokságban, 21 ponttal többet szerzett eddig, mint csapattársa, így neki a vb-esélyei is jobbak. 

Alonso olyan látványosan nem tudott elszakadni Massától, akihez ráadásul egyre közelebb került Sebastian Vettel is, aki hat körrel a leintés előtt már egy másodpercre megközelítette őt. Előzésre azonban nem került sor, a német annyira nem tudott közel férkőzni Massához. 

Az első trió mögött a két 
McLaren-Mercedes haladt át a célvonalon, Hamilton, Button sorrendben. A műszaki problémával küzdő Mark Webbert hatodikként intették le.

Már körhátrányban ért célba a négy további pontszerző: Kubica, a Mercedes-duó, Rosberg és Schumacher, valamint 
Vitalij Petrov, aki idén másodszor szerzett pontot a Renault-nak. 

A kettősgyőzelem egyértelműen jót tett a Ferrarinak a bajnokság szempontjából, hiszen valamelyest sikerült felzárkózniuk mindkét tabellán. Az viszont ezzel a mai futammal is egyértelművé vált, hogy Massát másodikszámú pilótának kezelik az olaszok, hiszen ha nem így lenne, akkor nem Alonsót hozták volna be az első helyre. 

A spanyol maradt ötödik összetettben, de 34 pontra megközelítette az éllovas Hamiltont, aki már tizennégy ponttal vezet csapattársa, Button előtt. 

A bajnokság a jövő hétvégén a Hungaroringen folytatódik. 

A leintés után a versenyfelügyelők 
beidézték a Ferrari vezetőségét. 

Német Nagydíj
2010. július 25. vasárnap
Végeredmény
1. Fernando Alonso
[Ferrari]
1:28:38.866 25.0 pont
2. Felipe Massa
[Ferrari]
+ 4.196 18.0 pont
3. Sebastian Vettel
[Red Bull Racing]
+ 4.196 15.0 pont
4. Lewis Hamilton
[McLaren-Mercedes]
+ 26.896 12.0 pont
5. Jenson Button
[McLaren-Mercedes]
+ 29.482 10.0 pont
6. Mark Webber
[Red Bull Racing]
+ 43.606 8.0 pont
7. Robert Kubica
[Renault]
+ 1 kör 6.0 pont
8. Nico Rosberg
[Mercedes GP]
+ 1 kör 4.0 pont
9. Michael Schumacher
[Mercedes GP]
+ 1 kör 2.0 pont
10. Vitalij Petrov
[Renault]
+ 1 kör 1.0 pont
11. Kobajasi Kamui
[BMW Sauber]
+ 1 kör  
12. Rubens Barrichello
[Williams]
+ 1 kör  
13. Nico Hülkenberg
[Williams]
+ 1 kör  
14. Pedro de la Rosa
[BMW Sauber]
+ 1 kör  
15. Jaime Alguersuari
[Toro Rosso]
+ 1 kör  
16. Vitantonio Liuzzi
[Force India]
+ 2 kör  
17. Adrian Sutil
[Force India]
+ 2 kör  
18. Timo Glock
[Virgin]
+ 3 kör  
19. Bruno Senna
[Hispania Racing]
+ 4 kör  
Leggyorsabb kör
  Sebastian Vettel
[Red Bull Racing]
1:15.824 (67. kör)  
Kiesők
20. Heikki Kovalainen
[Lotus]
   
21. Lucas di Grassi
[Virgin]
   
22. Jamamoto Szakon 
[Hispania Racing]
   
23. Jarno Trulli
[Lotus]
   
24. Sébastien Buemi
[Toro Rosso]
   

 

 

Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség