RIADÓ! Ez nem gyakorlat!
Ritz Tibor 2006.12.13. 04:05
(BAL OSZLOP ALJA) Kedves takarító cégvezetők, vállalkozók! Ez a levél egy kísérlet! Egy kísérlet arra, hogy felmérjük a piacot. Egy igazi mindenre kiterjedő felmérés milliós nagyságrendű, finanszírozhatatlan feladat. Erre vállalkozni puszira nem lehet és nem szabad. A 2002-es évre a CED RT elkészítette ezt, de ez túl sokba került. Most azonban az a helyzet, hogy informális csatornákon jelezték, hogy az EFCI- Európai egyesületek Szövetségében a magyar tevékenység, a 100-as skálán az egyet nyaldossa alulról. A MATISZ hiába tagja az európai szervezetnek valójában 2003 óta tulajdonképpen semmit nem tesz, megelégszik avval, hogy a honlapjára kibiggyesztheti a lógót. 1,2 M forintnyi tagdíjért ez is valami. Valamit azonban tenni kell, mert lassan Európa röheje és szégyene leszünk, miközben nem is állunk olyan rosszul. A piaci adatokról naponta kérdeznek (forgalmazók, gyártók, külföldiek) és igazából csak becslésekbe, tudok bocsátkozni. Hogy komolyságunkat megőrizzük, és a jelenlegi lehetőségeinket figyelembe véve a következőt tehetjük. Ezt a hírlevelet most többek között 500 takarítócég vezető kapja meg. A statisztikák azt mutatják, hogy minimum két héten belül, legalább egyszer mindenki felmegy a honlapra. Tehát elkészítettem három szavazó űrlapot, három kérdésben: 1) Forgalom. 2) Teljesített órák száma. 3) Férfiak aránya. Ha nagyon szépen megkérlek benneteket és két héten belül, válaszoltok ezekre a kérdésekre a 2003-as év vonatkozásában akkor már egész jól fogjuk látni a piacot. (A BAL OSZLOP ALJA) Amit a felmérés garantál: mindenki egy gépről csak egyszer szavazhat és az adatok név nélkül, vannak, tehát senki nem kell, hogy felfedje magát. Viszont remélem, hogy korrekt adatokat adtok meg és akkor ebben a rendszerben viszonylag gyorsan, és minimális költségekkel lehet elvégezni a piaci felmérést. Ma december 13 van és tekintettel a karácsonyi ünnepekre 26-án fogom lezárni a szavazást. Ez egy kísérlet, ha felfogjuk, hogy mekkora értéket kapunk az erőfeszítésünkért és ezt meg tudjuk csinálni, fantasztikus eredmény lesz. Tegyük meg ezt az erőfeszítést. A piaci felmérés nagyon fontos eleme a működésnek, remélem, hogy mindenki átérzi a felelőségét ebben a kérdésben és két heten belül összeszedi maradék erejét és megválaszolja a 3 kérdést. Jutalmat senkinek nem ígérhetek, hiszen titkos szavazásról van szó, de ez egy komoly visszaigazolás lehet a számomra, hogy érdemes további erőfeszítéseket tennem a piacfejlesztés érdekében. Amit én vállalok, hogy 26-án feldolgozóm az adatokat és közzéteszem. Tegyük meg! Mert múltaddal is szavazol a jövődre
Részvételi/látogatási statisztika:
A honlap számlálója az levél kiküldésének napján: 26345
1. nap ... új találat érte a honlapot ebből ... szavztak a felmérésen.
A 2002-es piacfelmérés tanulmányt nem nyomtatásban hanem csak az elektronikus változatát kívánjuk forgalomba hozni (CC) jogokkal. Ami azt jelenti, hogy az anyag szabadon felhasználható, nem módosítható és hivatkozni kell az eredetire. Megvásárlása a következő módon történhet: küldje el SMS-ben a GKR szót az 06-90/619-222 emeltdíjas telefonszámra (Figyelem! Egyelőre csak magyarországi mobiltelefonról lehetséges az emelt díjas SMS küldése.) az SMS ára 960 Ft --> Ezután egy nyolc betűs kódot kap vissza SMS-ben. Ezt küldje el a ritz.tibor@portal.ghost.hu drótpostára PIAC2002 megjegyzéssel és hamarosan megkapja MS world formátumban. Oldal tetejére |