moci-auto
Menü
 
Zene
 
Linkek
 
Ennyien jártatok itt:
Indulás: 2006-05-17
 
JÖVÖK
 
Csak öszintén!
Hogy találtál az oldalra?

Google
Úgy adta valaki a linket
Gportálon keresztül
Egyéb úton
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Egyéb
 
Olvass
 
Képek
 
 
Üdv!
 
Számlálo
látotagó olvassa a lapot.
 
Mitsubisi avagy Subaru?
 
A subaru-hoz és a mitsubishi-hez tartozo hasznos linkjeim
 
szavazz!
Milyen az új diesing?
Milyen az új diesing?

nem tetszik
mind2 jó volt
eggyik sem tetszik
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
:DD
 
:P
engbanner_1
 
(srácok tesztje)Honda NSR125F
(srácok tesztje)Honda NSR125F : Honda NSR125F

Honda NSR125F

  2006.10.07. 09:06

1988-tól gyártják az olasz gyárban

Honda NSR125F - 1992 - 24000km -

Egy kis NSR történelem: 1988-tól gyártják az olasz gyárban.Az 500 és 250 kétütemü sportmotorokon is ez a három betű díszelget.A királykategóriájában Rossi Hondája 2001ig is NSR volt!92 kettöig a R változatot a versenyzák fényezésével lehetett kapni.1993ban az Rváltozat új vázat kapott az NSR ami Z-alakú volt, új aerodinamikusabb domokat és jellegzetes fecskeszemeket, az F is megkapta a Zvázat és Raider névre keresztelték új dizájnosabb idomot kapott új fejidomot.Az orszgban sajnos nem forgalmazzák újjonnan ,de használtan szép számban jönnek be.

Motor: Az NSR történetében mindig megmaradt a megbízható motor. Lehet nem a legerősebb, de ez nem fog feltünni az utcán vagy a helyi “érj utul”-on, csak a fékpadon. A motor 125ccm vízhűtéses kétütemű egyhengeres erőmű ami membrán szívóvezérlés és elektronikus kipufogó vezérlés(power szelep), olajpunpás keverékelőállítás amit egy Dellorto 28mm-es karburátor végez, a gyújtásról tranzisztoros elekonika gondoskodik és az indulást egy öninditó és kézi szívató segíti ,amire sok állás után szükség is van. Furat löket arány a sportmotoroké 54*54.5 és 6.2:1 es sürítés mellet. Névleges teljeseítmény 29le 10250/min nál de ez egyedenként változik, de vannak 15le re visszafolytorr példányok is. 11 ezres maximális fordulat ra képes decsak 4500tól használható a motor a "power szelep" segítségével igán 7000-11000 között dolgozik. Primer hajtású fogaskerekek, mechanikus többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló, hatfokozatú váltó secundehajtáslánccal.

Futómű: Aluminiumöntvény hídváz elöl 35mm-es teleszkópvilla, hátul himbarendszeres zártszelvénykétkeros lengővilla központi rugóstaggal elöl 312mm-es tárcsafék kétdugatyús féknyereg, hátul 220mm-es két szembenéző dugatyús féknyereg. Aluminium kerekek. Rugóút:130/125(e/h) kerekek 2,15x17/3,5x17 de van, amelyik 18"os gumik 110/70*17 - 130/70*17

Egyéb adatok:

Tengelytáv

1345mm

Villaszög

65fok

utánfutás

91mm

Ülésmagasság

750mm

Teletankolt tömeg

135kg (F 130)

Tank

10L

Kapcsolodo tesztek:

Hát ennyi a száraz info majd csinálunk tesztet is kanyarba térdelös képekkel meg minden........

A teszt: 

NSR. Hát ez egyik “nagy” motor a 25ösök között. Nem hinném, hogy nem lenne olyan nyolcadliteres rajongó, aki nem ismerné, de én több mint két éve használom minden nap-mert vele közlekedem-ezért vállalkozok ennek a tesztnek a megírására. Szögezzük le mindenkinek a saját motorja a legjobb, de mivel elég sok 125öst kiprobáltam már tesztkör címén van tapasztalat velük kapcsolatban. De majd írnak rolla mások is, akik bekerülnek a Team-be.

Csapjunk a lecsóba! Első ránézésre kisebbnek tűnik, mint a többi 125ös sportgép, de nekem a 18X cm magasságommal sem kényelmetlen de akár egy 160cm es csaj is ráülhetne lába kól le fog érni. Ez a Honda nagy tudománya a kényelmes motor és ehez a futómü is teljesen jól hangolt egy 70kg emberrel, bár minenki azt mondja, hogy kicsit puha, erre azt tudom mondani, ha turázól nincs jobb nála, nagyon kényelmes és minden normál egyenletlenséget elnyel, de ha nagyon megzargatod és rövi féktávokat, veszel akkor hamar, elfogynak, ami zavaró lehet. Erre csak annyit, hogy ha túl kemény lenne, akkor csak kapaszkondál rajta a “jó” magyar utakon. Ha véletlenül talánál egy jó utat, ahol pár térdelös kanyart tudsz venni akkor ebben is partnered lesz, eléggé haladni kell vele, hogyha le akarod teljesen fektetni elöször a lábtartó pöcke fog karistólni vagy a cípöd. Tapadásról most Dunlopék Arrowmax gumja gondoskodik. Elül 100/80-17” hátul 120/90-18” igen 18, mert ekkora felnivel gyártották a frissítés elött. Felnivel kapcsolatba szerintem szépek a 6külös aluöntvények.

A küllök U alakuak egyik jobra másik balra néz elven, nézd a photolabumot meg! A gumiról azt mondanám, hogy ha feszülne benne egy 140es, akkor szarúl kanyarodna, mert eltörné a gumi ívét a felni (túl összehúzná) és én meg szeretek gyorjan menni és kanyarba is. Elöl a márkásabb Marzocchi teleszkóp van, ami jól dolgozik a fékek jók csak kicsit pépes a nyomáspontja az elsönek, de egy fémfékcső segítene rajta, de két ujjal simán jók így is. Ha már jól megzargatjuk, akkor sajnos fogyaszt is a 10l tank jó, mert nem lesz 15-20 kg-mal nehezebb a gép, de 140-150 kilométerrenként kell tanlolni laza tempoban, de ha toljuk neki, akkor sokkal gyakrabban. Én is drágább olajakat veszek neki érthetö okból, de eszi is rendesen 1000 1l olaj, de van, hogy 800 alatt befalja. A motor, ha hidegen indítjuk egy pár percet, szeret járni, míg elindulunk, mert egyébként lefullad, ami a benzincső fellevegősődéséből adódik. Ha már jár, akkor elég alacsony az üzemije, de nyáron feljebb mászik. Eddig soha nem melegedett túl, de azért néha jó a müszeret lecsekkolni. Ha már a müszereket emlegetjük, megjegyzem, hogy mindegyik jól leolvasható még sötétben is, a lámpák erösek és egész jó a fényük. A kapcsolok is, végzik a dolguk és kézreesnek, csak a benzinszintvisszajelzőt hiányolom. A tank burkolt, ami dob a kinézeten, de a tankolásnál kicsit zavaró. Ha már elindultunk, akkor már 4000 töl használható a block, de jól csak 5000től tól rendesen és a combos rész a 7000től jön egészen 11ig a legjobban 10000nél tól.

A váltó nagyon jól van áttételezve, mert ha zúzni akarsz, akkor a bennmarad a fordulat az erődús tartományban. Én a hátsó fogaskereket két foggal megtoldottam a jobb gyorsulás érdekében. Rosszat nem tudok mondani a váltóról, mert mindig pontos és csak jó helyen van egy üres, amit jól bevesz. Űresben állóhelyzetben a kuplung kicsit zörög, de ez normális (a Honda szerint). A motort mivel mentem már túrára vele, amit jól bír és alázott más gépeket a nyomatékrugalmasságával, felszereltem egy csomogrögzítö hálóhoz fel fogatási pontokat így lehet a hátsó ülésre csomagot rakni vagy bukót vagy mindkettöt. Kétszeméllyel is jól bírja az utakat, bár ilyenkor kell egy kicsit több gáz az induláshoz, és a teleszkópok hamar elfogynak ezért vigyázni, kell az olyan féktávval, ami kátyús vagy fel van gyürve az aszfalt, mert felüthet. Kigyorsításnál még soha nem csapkodott, csak ha kerékről nem egyenes elsővel rakod le, akkor csap egy-kettő durvát! Az utas nagyon kényelmesen ül, van kapaszkódója, átlát a vezető felett, ami neki is nagyobb élményt ad. Városi közlekedésben keskeny a motor és jól lehet szlalomozni a kocsi között. Szélesebb utakon jól lehet előzni csak vissza, kell dugni egy vagy két sebességet.

Az egyes vége 40km/h a százat kb: 5.5 - 6 mp alatt éri el, ha jól rajtólsz. Egyesben csak gázra nem ágaskodik köszönhetöen a mély súlypontnak, de ha felálsz és csügáz kis rántásra jön fel. Az első fékkel hamar és könnyen meg lehet állítani a motort vagy a pirosnál egy stopit, nyomni. Bár a szakirodalom ezeket nem javasolja! Kanyarvadász képességéről annyit, hogy nyújtottabb kanyarokban tökéletesen megy, és könnyen lehet ilyenkor ivetváltani hogy, kikerülj valamit pl: kátyú, autós, rendör. Reggel mikor megyek suliba Gazdagrét alján a kanyarba, van egy pukli keresztbe, ami megdogja a motort kb 80 km/h val bedöntve sem veszi zokon a dolgot és marad az íven. Nagyon megbocsájtó természetü a futómű. A durvább kanyarokkal semmi baja, mert van sok szabadmagassága és a gumik is, hagyják a dolgot csak figyelni, kell, hogy milyen sebességi fokozatban mész be a kanyarba, mert ha túl nagyba, akkor nem lesz erelye és elkezd becsuklani az eleje, amit könyen lehet javítani, de lemaradsz. A kanyarba, ha túl gyorsan érkezel az se baj, mert fékezhetsz benne is csak majd max lassaban jösz ki, de nem fog eldobni. Kigyorsításnál a motor teljesen partner, és ha kipörgö kereket szeretnél, akkor azt még kettesben is lehet, mert jól irányítható marad, ha nem szalad ki hirtelen oldalra, mert túl korán kezdted el. Gyorsításról beszélünk mindenki a végsebességet, kérdezi. De miért? A gyorsulás sokkal fontosabb!(szerintem). A gyári lánckerekekkel 160km/h a vége és ilyenkor ki is forogja a 11000 1/min –t és kész.(Ezt a M1-M7 közös bevezetöszkaszán tettem BP-törökbálint és vissza és mindkétszer vitte) mellesleg a 90-100 lazán megy 140et is, eléri bármikor etályt van az 5. vége. Az új lánckerékkel még nem mértem, de majd ideírom.(145km/H). Most egy kis sötétoldal. A henger nikasilos ezért nem lehet csak úgy javítani és ez nem olcsó mulatság! Ezért fontos a jó olaj!

Egy nagyobb problémám volt csak vele mikor eltört a kihajtásoldali csapágy és csapágyáz, ami egy blockféltest cserét igényelt. Alkatrészeket vagy a Hondától veszed, ami nagyon drága vagy az olcsóbb bontokból, amiben van valamennyi rizikó. Eddig a RMC-böl vettem mindenfélét hozzá: izzók (amik nem pont szabványok, de lehet kapni). A motor nagyrészt teljesen gyári, de mivel elektronikából jó vagyok és volt pár nagyon kék LED-em azt beépítettem az eljébe a légbeömlökhöz és rákötöttem öket a parkólofényre és kicseréltem a feher izzót kékre este nagyon, jól néz ki mindenki, megnézi a placcon. Sajna a képen nem látszik, mert nincs bekapcsolva, de majd lesz képet rolla. Még leírom, amikor véletlen kitámaztottam a felhajtott kitámasztóra, akkor kiderült semelyik idom nem ér le a földre a lábtartó felhajlik a kormányvégen meg gomba, van. Tehát sok pénzt lehet megsporólni, ha ilyen hülye, vagy mint én.

Hát zárásként én csak ajánlani tudom a motort, ha nem akarsz versenyezni a ringen, mert akkor nem ö a nyerő, de ha túrázni, és városban versenyezni egyet, akkor nyugottan válaszd. Erös motor vad kinézet a beönlökkel, kényelmes és JÓ! Ideális tanulómotornak, vagy ha már tudsz, akkor is, mert sok van benne, amit ki lehet motorozni! Ha öt választod hűséges és sportos motorod lesz, ami mindenhova elvisz sokáig.

A kék ledek :


 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
ÓRA

 

 
Ne lopj

 
Szerinted milyen az oldal?
Szavazz!
Milyen az oldal?

pocsék
gyenge minőségű
elmegy...
jo
Legkirályabb
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
!Chat!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Videók
 
Motoros tesztek(küldött any.(moni69))
 
Kedvenc kép
 
Szavazz
Melyik a kedvenc auto márkád?
Melyik a kedvenc auto márkád?

Audi
Opel
Szuzuki
Nissan
Mitsubishi
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK