Anime Globe

Vendégkönyv  Főoldal

My other websites

  

 
Menü
 
Látogatók
Indulás: 2005-06-13
 
 
Log In
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Végigjátszás
Végigjátszás : Végigjátszás II.

Végigjátszás II.

  2006.05.22. 10:50

6-10. pálya

Hatodik pálya: Nutripils gyár 2 

Miután a lift felér, nyomban el is romlik, úgyhogy nincs visszaút. Pey'j átad neked egy Mdisket, ezt majd később megnézed. Az ajtót csak a malac segítségével tudod kinyitni, Pey'j-et odaállítod az egyik kapcsolóhoz, te pedig oda mész a másikhoz. Lehetőleg Pey'j-dzsel összhangban igyekezz benyomni a kapcsolót. Amint belépsz, megtámadnak a DomZok (42. faj), harc közben fényképezd le valamelyiket. Az aikido bot segítségével könnyűszerrel elbánhatsz velük. Miután legyőzted őket, mássz fel a falon, rúgd be a rácsot, fuss tovább, majd a híd közepén fényképezd le a röntgengép képernyőjét, amikor a csontvázat mutatja. Ezzel le is tudtad a riport első felét. Menj tovább a hídon, majd a szellőzőrácsnál ugorj le. Fényképezd le a fehér egeret (43. faj), majd menj tovább. Sajnos zsákutcába jutsz, úgyhogy szépen indulj el visszafelé. Visszafelé úton meghallod a barátod segélykiáltásait. Az alfások elkapják Pey'j-et, és el is viszik, mielőtt megmenthetnéd.

Muszáj bejutnod az ajtón. Told oda a dobozt az ajtó közepéhez, ugorj fel rá, majd az egyik lemezzel célozd meg a túloldalon levő kapcsolót, erre az ajtó kinyílik. A lejátszón most megnézheted a cédét. Rúgd be a lejátszógép melletti rácsot, és guggolva menj tovább egészen a létráig. Itt ugorj fel, és beszélj Double H-dzsel. Most kezdődik a játék komplikáltabb része. Természetesen először még nagyon egyszerű, fokozatosan nehezedik a feladatunk. Az alfásokról tudni kell, hogy csak annyit látnak, amerre néznek. Ha elfutsz mellettük, meghallanak, tehát ha szeretnél észrevétlenül elsurranni mellettük, guggolva kell araszolnod. A hátukon levő zöld palack az egyetlen gyenge pontjuk, ha ezt megcélzod, majd rúgsz egyet rajtuk, a katonák felrobbannak. Vigyázni kell, mert ha többen vannak, segítenek egymásnak, hiába lőtted meg az egyik tartályát, a másik attól még odamehet és megjavíthatja neki. Nem érdemes velük közelharcba bocsátkozni, mert nagyon erősek, ám ha mégis erre kerülne sor, javaslom a Ming Tzunál vásárolt botkiegészítő használatát (erőt gyűjtesz, majd vadul nyomogatod a bal egérgombot, mire kis lila erőgömbök jönnek ki a Dai-joból, és esetleg pont az egyik alfás tartályát találják el).

Először guggolva kell követned az útvonalat, az utadban álló patkányokat érdemes szétrúgni. Menj tovább guggolva, a katonák egyelőre háttal állnak neked. A türelem a legfontosabb, ugyanis a katonák mindig egy begyakorolt minta szerint teljesítenek őrszolgálatot. Próbáld kitapasztalni ezt a mozdulatsort, és mindig a megfelelő pillanatban osonj el mellettük. Menj egészen addig, amíg nem találkozol Double H-dzsel, aki elakadt a lángok miatt. Lemezekkel célozd meg a kapcsolókat, így a barátod most már átmehet, és E gomb lenyomására hatástalanítja neked a lézereket. Fuss tovább, majd mássz fel, így az alfás katona mögé kerülhetsz, és egy finom mozdulattal belerúghatsz a tartályába. Ha elintézted, fuss tovább. Lopakodj el guggolva a két őr mellett, majd hallhatod, hogy minden katonát fokozott figyelemre intenek. A doboz takarásában lopakodj óvatosan egészen addig, míg nem látsz egy rakás dobozt. Szaladj be ebbe a helyiségbe.

Rúgd vagy lődd ki a sok patkányt, majd menj abba a helyiségbe, ahol az automata található. Nyisd ki a szekrényt. Egy kis bogár van benne, de nyomban eltűnik, amint meglát. Tegyél egy Starkost a szekrénybe, mire a bogarak (44. faj) előjönnek. Gyorsan fényképezd le őket, mert elég hamar semmivé válnak. Ha itt felmászol, visszajutsz a lifthez, a kiindulási pontba. Ezért menj abba a helyiségbe, ahol az alfás poszter található, így eléred a termet, ahol egy óriási Nutripils medence található. Nyomd meg a medence egyik oldalán található kapcsolót, mire az őr elindul, hogy megnézze, mi történt. Indulj el bal felé, és szépen kerüld meg a medencét, majd távozz a kijáraton.

A következő helyiségben vedd ki a szekrényből Pey'j cipőit és a Starkost, valamint tedd el az Mdisket. Fotózd le a kis rákszerű állatkákat, ha eddig még nem tetted volna meg. Amint továbbmennél, két robot állja utad. Az egyiket az egyik elektromos akadályba, a másikat a másikba vágd bele. Az egyik útvonal a számítógépes szobába vezet, ahol még egy cédét találsz. Nézd meg a megszerzett cédéket a lejátszón, majd lépj ki a szobából, és használd a másik lehetséges útvonalat.

Mivel nincs még ciklámen négyzet alakú kulcsod, csak a lézerek blokkolta útvonalat használhatod. Óvatosan mássz át a túloldalon levő kis lyukba. Ha az őr észrevesz, akkor lézersugarak blokkolják az utat. Ha sikerült átjutni, öld meg a patkányokat, majd mássz fel. Két lehetőség van: vagy megölöd a katonát, és úgy mész be a kék liftbe, vagy szépen a háta mögött elslisszolva jutsz tovább. Mindez egyéni választási lehetőség. A következő alfásokon remélem, már túl is vagy. A következő teremben a doboz mellett lopakodva kell haladnod, majd fel kell ugranod a dobozra, és egy emelőkar máris a futószalag fölé szállít, ahol elengeded a dobozt, és máris néhány lézerrel kerülsz szembe. Ezeket kerüld ki, majd ugorj le a futószalagról.

Tovább araszolva már láthatod is a következő riportalanyunkat. Majd lefényképezed, de nem innen. Menj tovább, majd a lemezek segítségével hívd át a liftet, állj rá, majd újra vedd célba a kapcsolót. Sietned kell, valamint a lézerekre is ügyelned kell, de nem hiszem, hogy a feladat sok nehézséget okozna. Bújj át a nyíláson, menj tovább, majd kerüld el vagy öld meg az őrt, eztán találkozol Double H-dzsel. Innen már lefotózhatod a mutáns alfást, és ezzel a riport készen is van. Fordulj balra, és igyekezz észrevétlen maradni. Óvatosan araszolj végig a két katona között. A kék lézereknél állomásozó őrt hátulról könnyűszerrel kilőheted, majd egy olyan helyre érsz, ahol két katona van. Itt is két választásod van: vagy lopakodsz, vagy megölöd őket. A cél, hogy a helyiség egyik sarkában levő szekrényből megszerezd a négyzet alakú kulcsot, különben nem jutsz ki a szobából. Személy szerint a lopakodást javaslom, mert sokkal egyszerűbb és biztosabb forma. Ha sikerült, lépj ki a szobából.

Itt már jártál egyszer, és most már van kulcsod a ciklámen négyzetes ajtóhoz. Nyisd ki az ajtót, és menj tovább. Kapcsold ki a lézert a kulccsal, majd lődd ki az őrt. Eztán lépj oda az ajtóhoz. Fotózd le a vonalkódot, és máris megkapod e-mailben az ajtónyitó kódot. Menj be! Nézz körül a teremben, majd vedd elő a fényképezőgépet, és nézz fölfele. Az alfás észrevesz téged, és úgy tűnik, a malacot sem tudod már megmenteni. A DomZ lény egy óriási robotot kreál maga köré, ezt kell legyőzni. A feladat azonban nem olyan nehéz, mert Double H hamarosan a segítségedre siet.  A teendő: ki kell buktatni a robotot. Ha elveszti az egyensúlyát, szabaddá válik az út a DomZhoz, melyet lemezekkel kell megdobálnod. E gombot lenyomva Double H a robot egyik lábát, te a bottal a másikat támadod. Hangsúlyozom: harmonikusan, egyszerre kell dolgoznod a barátoddal, csak így tudod kibuktatni a robotot. Ha sikerült, még ismételd meg háromszor a műveletet, és máris tiéd a győzelem.

Nézd meg a bejátszást, majd vedd fel a gyöngyöt. Hagyd el a helyiséget, és a szekrényből vedd ki a PA-t. Hívd le a liftet, majd szállj be, és visszajutsz az elé a szoba elé, ahol Double H-et kínozták. Szaladj a hídra, majd ugorj le, eztán pedig távozz a Nyugati Szárnyból. A dobozon átmászva haladj a kijárat felé, közben egy újabb bejátszás következik. Még van egy feladatod, ugyanis a gyárkaput ki kell nyitni. A hídnál győzd le a Voraxot és a 2 Crochaxot, majd töresd be Double H-dzsel a rácsokat. A második biztosítékot a helyére téve kinyílik a kapu, csakhogy Double H rosszul lesz.

Vissza kell menned az Írisz főhadiszállására. A dolog időre megy, van négy és fél perced, hogy visszaérj az Akuda bárba. Pattanj be a hajódba, és várd meg, amíg Double H utólér. Először indulj el egyenesen előre, így a liftteremben fel tudod venni a gyöngyöt. Hajózz vissza, és a másik ajtón keresztül hagyd el a gyár területét. A város felé vezető úton aknák állják az utadat, ezeket kerülgesd ki, majd hajózz be a városba. Keresd meg a Gyalogos Körzetet, majd siess az Akudába. A 3. ajtó szerencsére nyitva van, lépj be, majd a titkos ajtó segítségével ott is vagy a főhadiszálláson. Fontos, hogy ne várd meg sehol, hogy Double H utólérjen. A lényeg az, hogy az időhatárokon belül te ott legyél az Írisz csapatnál.

Nézd meg a videót, majd vedd fel a gyöngyöket, melyekkel a lakosság honorálta a riportodat. Amint kilépsz, Double H is ott lesz veled, úgy látszik, tényleg igazi harcos, nagyon hamar jobban lett az ellenszérumtól. Fuss ki a bárból, majd vedd szemügyre a szemközti ajtót, melyet kinyithatsz a zöld kulccsal. Ez a kiegészítő pálya nagyon egyszerű. Double H segítségével told félre a dobozt, majd kússz át a résen. Kerüld ki a lézereket, majd leérve óvatosan lopakodj az egyik őr után. Ne is próbálj meg harcolni velük, mert instant lézer van a teremben, amely azonnal megöl, ha észrevesznek. Mássz fel a létrán, rúgd szét a patkányokat, lemezekkel vedd célba mindkét kapcsolót, így felveheted a 3 gyöngyöt. Menj tovább, a lézereknél lődd ki az őrt, majd nyomd be a kapcsolót és siess ki az ajtón. Fuss tovább. A lifthez érve a doboz mögött maradj észrevétlen, különben az instant lézer azonnal megöl. Az utolsó őrt hagyd elmenni, majd mássz fel és távozz. Egy olyan helyre érkezel, ahová korábban nem tudtál bejutni. Vedd fel a két csipkebogyót, majd kapcsold ki a lézereket és távozz.

A főtéren vásrárold meg Nouritól a gyöngyöt, majd szaladj a kínai boltba. Ott is vehetsz egy gyöngyöt, és egy újabb Mdisket is kapsz, amelyen az általad készített riport látható. Kiérve a szökőkúttól nem messze keress egy ajtót, amely a ciklámen kulccsal nyílik. Belépve nyisd ki a szekrényt az akudabeli kecskétől kapott Alfa Szekció jeggyel, és vedd ki a gyöngyöt. Ha a gyárban nem sikerült volna a kis bogarakat lefotóznod, most megteheted. Ha ez is megvan, hagyd el a kamrát.

Ahogy a hajó felé igyekszel, keress egy ajtót, ahol rácsok vannak. Tedd szabaddá az utat Double H segítségével, és így beléphetsz az Alfa Szekció titkos raktárába. Nem szeretnék túl sok kommentárt fűzni hozzá: a szokásos módon ki kell lőni a katonákat, illetve lézereket kell kerülgetni. Ha ügyes vagy, három darab gyöngyöt szerezhetsz. Szerencsére egy kis újdonságot is rejteget a pálya, ugyanis a katonák felfedeznek, és menekülnöd kell előlük. Semmi más dolgod nincs, mint futni előlük, ahogy csak bírsz, és a végén visszajutsz Double H-hez. 

Ha mindez megvan, hagyd el a várost, és vedd az irányt a Mammago felé. Most már biztos elég gyöngyöd van ahhoz, hogy megvedd az ugrófelszerelést a légpárnáshoz 15 gyöngyért. Hagyd el a garázs területét, és hajózz a vágóhíd felé. Az ugrófelszerelés segítségével a piros lézervonal többé nem lehet akadály. Most már kipróbálhatod a 3. és 4. autóversenypályát is. Bár egy kicsit nehezebbek, mint az első kettő, a séma ugyanaz, és azok a turbókapszulák csodákra képesek. Ha megnyered mindkettőt, egy-egy gyöngy a jutalmad. A 3. versenypályán található a vágóhdhoz vezető útvonal. Figyeld a turbónyilakat. Az egyik után közvetlenül ott lapul a lézerekkel blokkolt bejárat, ezt ugord át (lehet, hogy többször kell próbálkoznod). Ha sikerült, akkor irány a Régi vágóhíd!

 Hetedik pálya: Régi vágóhíd 1

Az áttenkinthetőség kedvéért ezt a pályát is két részre osztottam. Véleményem szerint ez a játék legnehezebb része. Elsőként át kell jutnod a vágóhídhoz vezető úton. Egy óriási robot lő rád fentről, mindössze annyit kell tenned, hogy nagy sebességgel haladsz, közben átugrod a mélyedéseket, valamint igyekezz kikerülni a robot által kibocsátott lézerfényeket. Ha ezen is túl vagy, egy tóhoz érsz. Fotózd le a vízben úszkáló kígyót (45. faj), majd keresd meg a barlangot, ahol a nagy aknák vannak. Az utolsó felrobbantása szükséges ahhoz, hogy továbbjuss. Csakhogy a légpárnásod erre nem képes, másrészt fogy az ereje, amint nekimész valamelyik aknának. Két lehetőséged van. Vagy belemész a tónál a fehér fénysugárba, majd az utánad küldött torpedót a barlangba csalogatod olyan módon, hogy a torpedó nekimegy az aknának és felrobbantja azt. Nem túl könnyű művelet, de van egy másik módszer is: a tavon úszó acéldobozt az aknának lökve szintén robbanást idéz elő. Lökdösd addig a dobozt, amíg az utolsó aknához nem érsz (az előzőekhez nehogy hozzáérjen a doboz), majd lökd neki, és máris szabad az út.

Köss ki, és vegyél cuccokat az automatából, ha szükséges. Indulj el a kapu felé, mire DomZok támadnak meg. Végezz velük, majd told be a kapu jobb oldali szárnyát a falba, Double H pedig betolja a másikat. Pattanj be a hajóba, majd menj át a kapun. Ezután ügyesen juss át a lézereken, használd a dobozokat, lökdösd bele őket a lézersugarakba. Robbantsd fel a kis aknákat, majd menj fel az emeletre. Szintén ügyelj az aknákra, valamint a ventillátorokra. Ha végre bejutottál, lökd neki az acéldobozt az első nagy aknának. A másik dobozt keresni kell, az egyik felfelé vezető alagútban van elrejtve. Lökd le, ha megtaláltad, majd ezt is taszítsd neki a második nagy aknának. Így szabaddá válik az út.

Végre ott vagy a bejáratnál. Köss ki, és fényképezd le a békákat, ha még nem tetted meg előtte, illetve a sziklán található világótó lényt (46. faj) is kapd le. Ha ez megvan, célozd be a fenti helyiségben levő ajtónyitó kapcsolót egy lemezzel, és a rács felemelkedik. Szállj vissza a hajóba! Úgy tűnik, csapdába estél, mert a rács leereszkedik, szerencsére ott a vonalkód. Ezt már most lefényképezheted, de csak akkor kapod meg a nyitókódot, ha elég bizonyítékot fotóztál össze a vágóhíd területén. Hajózz tovább!

A felügyeleti szoba következik. Köss ki, majd mássz fel a falon. Double H nem fér át a páncélja miatt, úgyhogy egyelőre egyedül kell ténykedned. Egy repülő robot támad meg, várd meg, amíg abbahagyja a lövöldözést, majd használd a botod szuper támadását lila gömböket lövellve a levegőbe. Ha legyőzted a robotot, vásárolj egy-két dolgot az automatából, majd állj meg szemben a túloldalon levő fogaskerékkel, és célozd be lemezzel a mögüle előbukkanó kapcsolót. Erre a rács felemelkedik. Nem sok időd van, siess vissza a hajóba, majd gyorsan juss át a túloldalra, és köss ki ott is. Így már Double H is követhet téged.

Mássz fel, majd barátoddal üttesd szét a lézergépeket. Fotózd le a kis kukacokat (47.faj), majd intézd el őket. A fogaskeréktől nem messze felmászhatsz a falon. Ugorj fel a rácsra, majd emeltesd fel segítőtársaddal a rácsot. Szaladj végig a rácson, majd az elért helyiségben rúgd szét a patkányokat, vedd fel a dupla POD-t, majd lemezzel aktiváld a kapcsolót, így már le tudod fényképezni a másik oldalon lapuló Ignis Igniferiát (48. faj). Menj vissza, majd emeltesd fel ismét a rácsot, hogy végigmehess rajta. Mire végigmész, a rács valószínűleg ismét leereszkedik, így újra nyomasd meg Double H-dzsel a kapcsolót, és indulj tovább. Kapaszkodj fel, majd mássz be a lyukon. A helyiségben lökd neki a robotot az elektromosságnak, majd menj tovább. A szekrényből vedd ki a cuccokat, és távozz a nyíláson át.

A szobában fotózd le a vágóhíd térképét, majd menj ki az ajtón, és Double H-dzsel a nyomodban vissza is térhetsz ide. A segítségével told arrébb a dobozt, így visszakapszkodhatsz a nyíláson. Fuss tovább, majd töresd be a barátoddal a rácsot. Öld meg a szobában állomásozó alfást, majd vedd elő a fényképezőgépedet. A kis buborékszerű lény (49. faj) erre elbújik az egyik láda mögé. Lőj lemezt a ládák közé, majd fotózd le, miközben a túloldalon levő ládahalmaz felé menekül. Ha ez is megvan, a kapcsolót benyomva hívd ide a trolit, majd szállj be.

A következő szobában egy újabb állat lapul. Nyomasd meg Double H-dzsel a gombot, majd fényképezd le a zöld világító állatot (50. faj). Ha szükséges, használd az automatát. A következő teremben 3 robotocska gurul eléd. Igyekezz nekilökni őket az elektromos akadályoknak, közben egyikük elejt egy kulcsot. Ezt vedd fel, majd a menüben keresd elő Jade táskájából és add át Double H-nek. Ha szeretnél bejutni a kis mellékszobába a gyöngyért, akkor nyomd meg a ciklámen gombot, és addig lökdösd neki a robotocskákat az elektromos akadályoknak, míg szabaddá válik az út.  Ha megvan a gyöngy, akkor Double H segítségével nyisd ki az ajtót, majd fuss tovább.

A lézerek utadat állják, ugyanakkor Double H-et megvédi a páncélja, ő majd kikapcsolja neked őket. Most már csak annyi a dolgod, hogy gyorsan juss át a kék lézereken. Háromszor kell megsimételned a műveletet, végül  eljutsz egy szobához. Ott lődd ki a két őrt, majd az ablakhoz állva fényképezd le a túszokat. A helyiségben rúgd szét a ládákat, valamint szedd ki a szekrényekből a cuccokat. Eztán menj vissza a ciklámen kulcs segítségével, és távozz ott, ahol bejöttél. Ugorj be a légpárnásba és hajózz tovább!

 Nyolcadik pálya: Régi vágóhíd 2

Ahogy tovább hajózol, vedd szemügyre az óriáscsontot. Hajózz fel a csonton és köss ki. Így bejutottál az Északi Szárnyba. Kússz át a cső mögött, majd menj tovább. A túloldalon álló alfásnak nincs a hátán légzőpalackja, de semmi vész: lemezzel célozd meg a mellette levő kapcsolót, így a katona leesik a liftről. Állj rá a liftre, majd ismét hajíts egy lemezt a kapcsolónak, és igyekezz elkerülni az elektromosságot. Eztán jön egy kicsit nehezebb rész. A teremben sűrű köd van, guggolva kell lopakodnod, az alfások nem láthatnak meg téged a ködben. Ha észrevesznek, azonnali halált halsz az instant gyilkoló lézer által. Várd meg, amíg a katonák elfordulnak, csak ekkor lopakodj át a kiszögelléseken, ugyanis ilyenkor kilátszol a ködből.

Ha sikerült átverekedned magad itt, jön egy könnyebb rész. Rúgd meg a biztosítékdobozt, majd siess át a lézerek közt és szerezd meg a biztosítékot. Ha ez megvan, tedd bele a liftbe, majd liftezz fel. A következő szobában két robot támad meg, vágd bele őket az elektromosságba, majd szedd ki a szekrényből a cuccokat. Ha balfelé mész a kis nyíláson keresztül, lődd ki a két alfást, majd vedd fel a PA-t és turbókapszulát. Fuss vissza!

Most indulj el a másik útvonalon. Kerülgesd ki az aknákat, lemezzel akár ki is lőheted őket, de elég, ha csak szlalonozol. A következő teremben 4 őr van, úgyhogy érdemes lopakodnod. Lopakodj óvatosan az első őr után, majd menj be a kis nyíláson, ha meg akarod szerezni a gyöngyöt. Ne feledkezz meg a szekrényről sem, majd kapcsold ki a lézert. Eztán menj tovább, majd a következő szobában rúgd szét a kristályosdobozt. Így már félretolhatod a ládát, és szabaddá válik a nyílás. Rúgd meg a biztosítékládát, majd mássz be a nyíláson, és gyorsan vedd ki a biztosítékot. Vigyázz, mert a szoba alá van aknázva, és néhány kék lézer is utadat állja.

Ha megvan, liftezz fel! Kúszva közelítsd meg a katonát, majd lődd ki egy finom mozdulattal. Kerüld ki az aknákat, majd menj be a szobába, melyet a katona őrzött. A szekrényből vedd ki a PA-t. Menj vissza, majd indulj lefelé. Kék lézerek állják az utadat, de ne törődj velük, hanem kússz keresztül a mellettük levő nyíláson. A liftkapcsolót akkor célozd meg egy lemezzel, amikor a katona rajta áll és éppen elfordul. Csak így juthatsz tovább, mivel ennek az őrnek sincs palackja. Ha ügyes vagy, akkor a katona szépen leesik a mélybe. Aktiváld ismét a kapcsolót és kerüld el az elektromosságot.

A következő szobában 3 őr járkál. Lopakodhatsz is, de akár le is győzheted őket, válaszd azt a módszert, amelyik számodra biztosabb. Eztán tedd be a biztosítékot a helyére, és guggolva kússz át az ajtó alatt. Használd a ciklámen kulcsot, majd fuss be a központi szobába. Double H segítségével intézd el mind a 3 alfást, majd készítsd el a fotót a túszok szállításáról. Ha ez is megvan, menj vissza a légpárnáshoz, és hajózz tovább.

Kerüld ki a fehér fénysugarat, és hajózz egészen addig, amíg nem látsz két nagy aknát. Torpedócsalogatás helyett biztosabb módszer, ha a közelben sodródó acéldobozt nekilököd az egyik aknának, és máris szabad az út. Rengeteg kis akna állja az utadat. Vagy lődd szét őket, vagy pedig egyszerűen szlalonozz végig köztük a légpárnással. Ha átjutottál, köss ki, majd menj be a bejáraton. Ez a Keleti Szárny. Double H egy erős támadással szétüti a rácsot, és elintézi a katonát. Ha menteni szeretnél, kapcsold le az áramot, majd menj a lejátszóhoz. Eztán Double H segítségével vissza is jöhetsz. Mássz fel a létrán és rúdg be a rácsot. A kövezkező teremben óvatosan lődd ki hátulról az őrt, majd fuss oda a kapcsolóhoz, eztán pedig futhatsz is az ajtóhoz, mert ha nem vagy elég gyors, leereszkedik előtted.

Szedd ki a szekrényből a cuccokat, majd menj tovább! Egy hídra jutsz fel, menj végig és beszélj Double H-dzsel, eztán pedig akkor ugorj le a létránál, amikor az őr nem figyel. Itt is instant gyilkoló lézer van, úgyhogy észrevetlennek kell maradnod. A kék tartályok mögött kell bujkálnod. Mindig akkor lopakodj tovább, amikor mindkét katona másfelé néz, majd óvatosan lopakodj el az ajtó mellett álló katona mellett. Probléma akkor lép fel, ha véletlenül hozzáérsz, de ha nem sikerül elsőre, próbálkozz rendületlenül. Ha ezen is túl vagy, menj tovább. Indulj el jobbra, majd told rá a dobozt a liftre. Ha leértél, rúgd meg a biztosítékdobozt, majd szedd ki a biztosítékot. A lift így már nem működik, de a doboz segítségével felmászhatsz. Fuss vissza! Ha meg szeretnéd szerezni a gyöngyöt, menj bele a kék fénysugába, majd intézd el vagy cselezd ki a három őrt. Ha ezzel is megvagy, menj vissza!

Kapcsold ki a lézereket, majd bújj át a nyíláson. Ha felugrasz a dobozra, az emelőkar átszállít a dobozzal együtt a másik oldalra, és a ténykedésedért egy PA-t és egyéb cuccokat szerezhetsz. Ha visszajutottál, folytasd az utadat az ajtón keresztül. Rúgd meg a biztosítékdobozt, majd menj le, és találkozol Double H-dzsel. Kerüld ki az aknákat, majd intézd el a téged megtámadó lényeket. Ha sikerült, rúgd meg a biztosítékládát és mássz fel, eztán a barátod segítségével áramtalaníts megint, így már fel tudsz mászni. A következő teremben cselezd ki az őröket, majd a központba érkezel.

Intézd el a katonát, majd aktiváld a kapcsolót, ezt a műveletet kétszer kell végrehajtanod. Ezután állj a fal mögé, és intézd el a baloldalon álló katonát, majd amikor a másik odaszalad, hogy segítsen, lődd ki a fal mögül az ő palackját is. Eztán vesd át magad a kék lézereken, és szedd ki a falból a biztoítékot. Ha a cső alatt átbújsz, némi pénzre is szert tehetsz. Ne felejtsd el elkészíteni a fotót, és ezzel meg is van mindhárom fénykép. Menj vissza, használd a biztosítékot, majd siess a hajóhoz. Menj azon az úton visszafelé, amerre jöttél. Használd a bal oldalon levő rácsot, majd köss ki, és pötyögd be a kódot, amelyet e-mailben megkaptál. Ahogy tovább hajózol, lődd ki a két kis aknát, majd keress egy nyílást, amelynek a fala ki van világítva, ez egy útrövidítés, amely egyből visszavisz a 3. és 4. autóversenypályához. Startolj a kijárat felé, és irány a város! 

 Kilencedik pálya: A város

Alighogy kiérsz, megint támadnak a DomZok. A szokásos módon lövöldözd le a százlábúszerű Domzot, és egy gyöngyöt kapsz cserébe. Ezután menj vissza a városba, és siess az Akuda bárban található főhadiszállásra. A kormányzó már vár rád, és ad neked egy csillagkulcsot. Kiderül, hogy Pey'j az Írisz Hálózat titkos főnöke. Rádión küld egy üzenetet: meg kell keresned a Beluga nevű hajót, majd el kell jutnod a Holdra. A bejátszás végeztével vedd fel a polgárok által adományozott gyöngyöket, majd hajózz a Mammagóba, ahol máris megveheted 20 gyöngyért a stabilizárort. 

Hagyd el a garázs területét. Döbbenten veszed észre, hogy lerombolták a világítótornyot. Indulj el hazafelé, köss ki a hangárban, és meg se állj addig, míg fel nem érsz a világítótorony emeletére. Nézd meg a videót, és Jade automatikusan odaáll az egyik rejtett kódgép elé. Nincs más dolgod, mint megkeresni a táskádban Pey'j cipőjét, és beütni a gépbe a talpán található kódon (ha megfogod a cipőt, tudod forgatni). A másik kódot a hangárban levő gépbe kell beütni, amely a cipőket ábrázoló kép mögött rejtőzik. Ide pötyögd be a másik kódot, majd nyomd le a gombot, és máris előtűnik az űrhajó. Pey'j húsz évig rejtegette Jade elől, úgyhogy nagy a meglepetés. Menj fel, majd vedd fel az Mdisket, és nézd meg a lejátszón. Ahhoz, hogy repülj a hajóval, szükséged van arra a stabilizátorra, melyet az imént vásároltál, ezt helyezd el az űrhajó egyik lábán levő reaktor nyílásába. 

Próbáld ki az űrhajót! Úgy tűnik, az űrutazáshoz még hiányzik egy speciális motor, melyet 30 gyöngyért adnak a Mammago srácok. Alighogy elindulsz az űrhajóval, egy újabb Domz támadás következik, ezt a lényt már kissé nehezebb legyőzni, de nem lehetetlen, a séma ugyanaz: szét kell lőnöd, és egy gyöngyöt kapsz jutalmul. Az előbb említettem, hogy 30 gyögybe kerül a motor. Ha van ennyid, akkor semmi vész, azonban ha nincs, vagy csak éppen szeretnéd megtalálni az összes gyöngyöt, keresgélned kell.

A városba csak úgy tudsz visszamenni, ha lekapcsolod a légpárnást az űrhajóról. A gyögydetektor segítségével keresd meg a piros lézersugarat a főkanálisban, ugord át, és keress egy dobozt. Ezt szétlőve máris tiéd a gyöngy! Eztán menj a Gyalogos Körzetbe, az Akuda bárban győzd le Francist a korongjátékban, és nyersz egy újabb gyöngyöt, majd Ming Tzu boltjában is vedd meg a gyöngyöt és szerezd be a riportodat tartalmazó Mdisket. A szökőkút mellett használd a csillagkulcsot, és egy újabb kiegészítő pálya tárul eléd. Nem szabad, hogy észrevegyenek, mert az instant gyilkoló lézer azonnal aktiválódik. Óvatosan lopakodj a katonák között, az ablakoknál pedig arra vigyázz, hogy a szobában járkáló őr nehogy éppen az ablak felé nézzen, különben észrevesz. Ha elérted a szobát, intézd el őrt, majd vedd fel a gyöngyöket. Vetődj át az akadályokon, nyomd meg a kapcsolót, és... fuss az életedért!!! Totál olyan, mint a Mátrixban, ezt a pályát vétek kihagyni! Rohanj egészen addig, amíg egy kiszögelléshez nem érsz. Ott Jade ugrik egyet, Double H alig tudja elkapni. 

Még létezik egy kiegészítőpálya, melyet eddig nem említettem. Ha áthajózol a város mellett levő boltíves sziklák között, és továbbmész, találhatsz egy barlangot. Hajózz be, köss ki, és fényképezd le a kukacokat, ha eddig még nem tetted meg! Nyisd ki az ajtót a ciklámen kulccsal! Ezen a pályán 3 gyöngyért robotokat kell az elektoromosságba lökdösnünk, és az egyik szekrényben egy Meca Impulzer is található, amely növeli a járműved energiáját. A végén le kell győznöd a Crochaxot, majd fel kell szedned a gyöngyöket. Hogy teljes legyen a gyöngytár, a fosztogatóautók barlangjait se hagyd ki! Négy ilyen barlang található Hillysen. Az első a Mammagótól balra elhelyezkedő parton, a második a boltíves sziklák mögött, a harmadik a vágóhíd felé vezető piros vonal mögötti pálmafás partnál, a negyedik pedig egy különálló sziget belsejében, a vágóhíd mellett. A barlangokban lézereket és aknákat kell kikerülgetned, illetve átugranod, valamint a sebességnek is nagy szerepe van, mivel mindig 5 ajtón kell átjutnod, amelyek sajnos elég gyorsan csukódnak. A végén mindig egy tóhoz érsz, ahol sarokba szorítod az autót, már csak szét kell lőnöd, és pénzt és egy-egy gyöngyöt kapsz. 

Még néhány fényképeznivaló állatka is maradt. Fotózd le a Nuripils gyár közelében repülő kék ráját (51. faj), illetve a levegőben keresendő a piros rájaszerű állat (52. faj). Ezenkívül két bálna is van még: a kék bálna (53. faj) a világítótorony mögött úszkál, míg a piros bálna (54. faj) a Fekete sziget mögött található. Ha ez is megvan, a Beluga segítségével repülj fel a Fekete sziget kürtőjébe, majd csatold le a légpárnást. Hajózz be, köss ki, majd fotózd le a falon lapuló medúzaszerű lényt (55. faj), így már csak egy állat hiányzik, ez majd az űrben lesz. A pálya kapcsán csak ennyit tudok mondani: no comment. A lényeg, hogy el kell intázned a Crochaxokat, így szerezhetsz egy rakás gyöngyöt. Ha mindez megvan, landolj a Belugával a Mammago tetején, majd vásárold meg az űrmotort. Eztán menj fel a kis nyíláson, ahol lejöttél, majd aktiváld Q gombbal a motort. Hillysre már nem térsz vissza. Irány a Hold!

  Tizedik pálya: Hold

Az űrben repülsz. Sajnos az űrmotor nem működik valami fényesen. Jégdarabok repülnek feléd, ezért lövöldözz az űrben repülő óriási halra (56. faj) egészen addig, amíg kiszabadul a jég fogságából, majd fotózd le. Ezután repülj a Hold felé. Be kell jutnod a közvetítőbe, remélem, nem túl nehéz feladat. Jade és Double H kiszállnak a hajóból. Vásárolj az automatából (ajánlott)! Fotózd le a bázis térképét is. Eztán nyomd meg a falon levő kapcsolót, majd mássz fel, végül kapd el a doboz peremét. Nyomasd meg a barátoddal a kapcsolót, és máris a Beluga tetején találod magad. Most dobj egy lemezt a túloldalon levő kapcsolónak. Erre egy doboz szállítódik a Beluga felé. Aktiváld újra a kapcsolót, majd gyorsan ugorj fel a dobozra, így átjutsz a túloldalra. Forgasd meg a fogaskereket, és a híd máris kész!

Mivel itt egy három embert követelő masina van, szaladj át a túloldalra, és állj rá a kétemberes liftre. Erre Jade Double H-dzsel együtt leereszkedik a DomZ bázisra. Nézz körül, majd keress egy tükröt, ezt pedig tedd a helyére, így egy új oszlop emelkedik ki. A meglévő oszlop fényét forgasd az új oszlop felé, majd a második oszlop segítségével kinyithatod az első teremben levő ajtót, mely mögött szintén egy tükör lesz, ezt vedd fel! Eztán forgasd úgy az oszlopokat, hogy kinyíljanak a továbbjutást biztosító ajtók. Menj tovább, majd tedd a helyére a tükröt, majd a megjelenő oszloppal nyisd ki a kristályt rejtő ajtót, ha pénzhiányban szenvedsz, majd forgasd úgy, hogy a fény a következő teremben levő szárnyas oszlopok egyikéről tükröződjön.

Szaladj a szárnyas oszlopok termébe, majd lemezekkel lökdösd addig mindegyik oszlop szárnyát, míg mindegyik oszlop fényt ver vissza. Eztán nincs más dolgod, mint a fénysugarat a kijárat fölötti kristálynak irányítani úgy, hogy az a folyosó összes kristályán áttörjön. Haladj tovább végig a hosszú folyosón, majd megtalálod Pey'j-et. Nem nehéz őt kiszabadítanod börtönéből: lépj oda az első oszlophoz, és forgasd addig, míg a fény áttör a mellette levő kristályon, majd lépj két oszloppal arrébb, és most azt forgasd. Ha az összes kristály fényt kapott, a külső akadály leereszkedik. Ekkor lépj oda a főoszlophoz, és irányítsd a fényt a középső kerítés felé, így az is le fog ereszkedni. Végül a legkisebb kristályakadály következik, és máris szabad az út. Töresd szét Double H-dzsel Pey'j börtönét, de sajnos úgy tűnik, már késő...

De Jade nem adja fel! Menj a lejátszóhoz, és ments, ha akarsz. Fotózd le a térképet, ha eddig még nem teted meg! A bal oldali ajtórésen csak Jade fér át, Double H helyben marad. Szaladj bele a fénysugárba és liftezz föl. Szaladj egyenesen, majd jobbra fordulva intézd el a két alfást. Erre kell továbbmenned, menj bele a fénysugárba. Jobbról kerüld meg a nagy kriptát, majd lépj be a bejáraton. A sötétkék fénysugárral liftezz le! Eztán ne menj végig, hanem a közelebbi fénysugárba lépj be, majd az út végén levő fénysugár következik. Fuss tovább, és a zöld fénysugárral liftezz tovább. Lépj be a bejáraton, majd fotózd le az árulás legfőbb bizonyítékát. Ha megvan a kép, menj vissza Double H-hez!

Fuss végig a hosszú folyosón, majd szaladj tovább. Nézd meg a videót, amelyből kiderül, hogy a malac nem halt meg. Most már két barátod kíséretében visszamehetsz a Belugához. Fuss át a hídon, majd állj rá barátaiddal együtt a három nagy kapcsolóra, így kinyílik az ajtó. Cikkcakkban fuss át, gondosan elkerülve a lövedékeket, majd szállj be a troliba. Ha megérkeztél, szállj ki, majd fotózd le a helyiségben található vonalkódot, és máris érkezik az e-mail, melynek segítségével használhatod a közvetítőt. Majdnem nem sikerül a terv, még szerencse, hogy ott van Secundo, akinek a segítségével sikerül közvetíteni a riportot, mire Hillysen kitör a forradalom! Nagy az ujjongás, azonban Kehck generális félbeszakít. Két percen belül felrobban minden, úgyhogy siess vissza a Belugához, és szállj be az űrhajóba!

Kehck generális egy fénysugárral a saját hajójához köti a Belugát. A feladat: szét kell lőnöd a hajóját. A neutralizáló segítségével vedd célba a piros célpontokat, és lődd ki őket. Ha megjelenik a lila energiasugár, egyszerűen bújj át alatta vagy fölötte (attól függ, hol vagy), és lőj tovább egészen addig, míg a hajó kénytelen kényszerleszállást végrehajtani. A Beluga már képes arra, hogy elpusztítsa a neutralizálóval a két nagy aknát, amely utadat állja. Ha sikerült, függetlenítsd a légpárnást, majd köss ki. A barátaid segítségével nem nagy kunszt legyőzni a három alfást. Eztán fuss bele a kék fénysugárba, majd nézd meg a bejátszást. Amint a Beluga ismét szabad lett, menj vissza a hajóhoz, majd kapcsold hozzá a légpárnást az űrhajóhoz. Repülj a bázis felé, majd igyekezz kilőni a neutralizálóval a kis fekete űrhajókat. Ha eleget kilőttél, utána landolhatsz. Barátaiddal együtt állj rá a háromkapcsolós liftre, és készülj fel a főellenség legyőzésére.

A videó után jön a dolog nehéz része... vagyis nem is olyan nehéz! Először intézd el a rád támadó DomZokat (szupertámadás vagy sima ütések, ahogy kedved tartja), majd amikor a szörny zöld fénysugárral lő rád, állj Double H mögé, és onnan intézz néhány szupertámadást egészen addig, amíg a kis lila golyók valamelyike el nem találja az ellenfeled. Ha eltaláltad, a szörny hátrazuhan, majd kristályfalat von maga köré, és Pey'j klónokat küld rád. Double H támadásánk segítségével lökd a malackákat a kristályfalnak. Minden egyes klón megölése után egy DomZ jelenik meg, ezekre is gondot kell fordítani. Az egyik malacot lökd neki a szörnynek, aki ezután Double H-et is elrabolja.

Akkor most... a szörnyet kell püfölnöd. Ha megfigyeled, a mozgása egy meghatározott mintát követ, mindig arrafelé kell ütnöd a bottal, amerről támad. Ha ő talál el téged, az 2 szívecskényi erőt vesz el, illetve a minta is újrakezdődik. Ha jól teljesíted a mintát, akkor folytathatod a küzdelmet. A legveszélyesebb, amikor fölötted van, ekkor vagy a lemezeket használd, vagy próbálj elfutni alóla, és húzz be neki akkor, amikor melléd ér. Ha ügyes vagy, a szörny megint hátrazuhan. De még mindig nincs vége! Most Double H klónok támadnak rád, szuper támadással és egy-két jó ütéssel legyőzhetők. Minden egyes kiütött Double H helyébe egy-egy DomZ lép, ezeket is intézd el.

Ezután pedig egy trükkös rész jön! A DomZ főnök szépen megfordítja az érzékeidet. Tahát ha balra akarsz ütni, a jobb gombot kell megnyomni. Cseles, nem igaz? Először néhány DomZzal kerülsz szembe, rajtuk gyakorolhatod kicsit ezt a megfordításos dolgot, majd ismét a főszörnnyel kell megmérkőznöd. Most egy másik minta szerint kell ütlegelned. Kétszer is föléd kerül, ekkor fuss el alóla, majd ha melléd kerül, akkor már könnyen kiütheted. Biztos vagyok benne, hogy kis gyakorlás után menni fog (én is meg tudtam csinálni, pedig én nem számítok nagyon ügyesnek a játékok terén).

Ha győztél, nézd meg a videót: Jade az összes áldozatot életre kelti a titkos ereje segítségével, ahogyan Pey'j-dzsel is tette. Eztán már csak a készítők következnek, és vége a játéknak. Személy szerint bennem kettős érzés uralkodott: örültem, hogy végre sikerült véggijátszanom a Beyondot, ugyanakkor rendkívül rossz érzés volt, hogy ilyen hamar vége van. Reménykedve várjuk a folytatást!

 

Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség