Menü
 
OFFROAD!!
 
Videók
 
Én írtam

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
...
 
cset
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Offroados írásaim
Offroados írásaim : Vakáció terepjárós túra II.

Vakáció terepjárós túra II.

Dani  2006.01.11. 11:32

2005.08.26-27. Pénzesgyőr II. Az egyéni itineres túra!

Képek ugyancsak recefice birodalmában a suzuki4x4.hu-n (oldalt a link: suzuki offroad) több albumban,ezek közül az enyém:

http://suzuki4x4.wplanet.hu/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=52

És akkor most következzen a fehér Vitarás fiúk igaz története J

A fehér Vitara legénysége viszonylag hosszú alvást követően felkészült a nagy túrára. Táplálékot a helyi kis boltban vettünk magunkhoz.Közvetlenül mellette egy kocsma volt.Ott reggel fél9kor nagyobb volt a forgalom.Egy bácsi odavetette h a Suzuki szar autó és mindezt egy lovaskocsiról J de inkább ráhagytam nem akartam balhétJJ

Majd visszarobogtunk a bázisra ahol kihúztam a sorszámot.Először egy nagyobb szám volt de ez már foglalt volt. Reméltem h a következő is ilyen lesz de a 2est húztam.Így aztán Tibuék után mi indultunk másodiknak úgymond szűz úton.A túraverseny két kb.40km-es körből állt.Mindegyikhez külön itiner volt.1x láttam már itinert egy trophy versenyen mint nézőJ de szerencsére Krokoval előző nap este a bázison átbeszéltük mi vár ránk. Rajzolt is hozzá meg mindenJ Ez azért kellett..a start előtt még elmondtak pár dolgot és megkaptuk AZ ITINERT.És mutattak nekünk kp-t h h fog kinézni.Egy szám és egy betű(/vagy szám)lesz rajta és ezt a menetlevél megfelelő rublikájába kell beírni.Minden oké volt és nekivághattunk.

Start!!Első 250m aszfaltonà ezt kellett megnyomnunk ezen voltunk jókJ Majd lekanyarodtunk a műútról.Méterszámláló híján a napi számlálót néztük.Mi a ’B’itinerrel kezdtünk.

Az első 11ponttal nem volt gond,de a 12.nél sajna rossz felé mentünk.Ott az volt h 100m múlva egy Y-hoz érünk és ott jobbra kell menni.Ami így leírva meg az itinert nézve 1xű dolog lenne.Csakh itt az úton jobbról végig egy domb húzódott és nem volt látható az út jobbra felfelé másrészről pedig a tegnap visszahúzott hídhoz értünk és ennek nagyon megörültünk(főleg talán ez volt az ok) és tudtuk h ezen át kell menni így ezt kapásból meg is tettük.Csakh ez az itinerben nem volt jelölve.Mármint h hídon kellenne átmenni.És ez furcsa is volt.Hisz Kroko is mondta h ha már a kereszteződésben az utak nem úgy állnak ahogy az itinerben akkor rossz helyen vagyunk.

De ebbe hirtelen nem gondoltunk bele és a híd után kerestük az Y-t! Csakh ott meg kicsit másh voltak a dolgok.Mi talán mindegyik utat kipróbáltuk közte azt a nagyon meredeket ahol éjjel a hídhoz érkeztünk.Ide felérve jöttek velünk szembe Tibuék.Követtük őket bár tudtuk h ők tuti ’A’-t csinálnak.Egy meredek ösvényen mentünk le majd az erdő mellett haladtunk mikor egy kidőlt fához értünk, amin képtelenség volt átmenni(nekünk).Tibuék gondolom nem sokat gondolkodtak.Qnci utána azt mondta h azon biztos nem ment át autó mert akkora fa volt(később ők vágták ketté egy „kisebb” baltával..meg nem erősített hírek szerint egy csapásraJJ).De itt tudtuk h rossz helyen vagyunk így inkább megfordultunk.D zoliék elöl épph le tudtunk húzódni. Szvsz ők is simán átmentek a kidőlt kisebb mamutfenyőn.Igen ám de felfelé vezetett vissza az utunk és ráadásul elég meredek volt de ez a kisebb gondot jelentette ugyanis füves volt és a reggeli harmat még büszkén hirdette a hűvösebb éjszakát,így viszont csúszott is.Első nekifutásra nem sokáig jutottunk fel.Majd megpróbáltuk még1x de ez még mindig nem volt elég,de túl mentünk az előző elakadásnál.Bosszús voltam h itt megy el az idő miközben azt se tudjuk merre lehet a helyes irány.Már mindenem kivolt pedig még csak most kezdtük. Francnak kell ez.Többet inkább el se jövünk.De szerencsére Tasek kicsit másképp látta a dolgot és váltig állította ha még1x megpróbálom már feljut a gép.Én mondtam h ezt azért kétlem,de hát 1próbát megér.Tasek előre futott a dombon hogyha jön egy autó megállítsa.Én lett várakoztam majd hallottam a fütty szót h indulhatok.Felező kettő max gáz és had szóljon.Szólt is szegény Vitara.Kellemes 5000feletti fordulaton.A dombban az volt a rossz h talán a vége a legmeredekebb de előtte mintha lenne egy nem oly meredek része. Ideáig el is jutottam kis lendület de nem hittem h feljutunk.Tasek itt állt vhol és hajtotta nagyon a gépetJ Éreztem h az autó lassul a fordulatszám visszaesik és már nincs erő  és lendület.A gázról nem vettem el a lábam pedig gondoltam rá h egy kuplungcsúsztatással megpróbálom még felpörgetni a motort és a kerekeket,de erről inkább letettem.Így ha nehezen is de felértünk.Kicsit tovább mentem h egyenes részen tudjak megállni.Innen vissza amerre jöttünk.

A hídhoz érve ott találtuk Qnciék csapatát(Klapiék,Gyusziék,Babicz Zoliék).Ők is a helyes utat keresték,de ők ’A’-t csináltak.De nagyon úgy tűnt nem jó helyen járnak.

Viszont a Tasekkal a patak innenső oldaláról kiszúrtuk a mi utunkat,amit nem láttunk az elöbb.Ennek nagyon megörültünk!! Babicz Zolit félretoltuk a hídrólJ és irány fel!! Itt is tolni kellett mert itt kicsit leért az alja és fogott vissza bennünket de nem annyira h ne jussunk fel.Ennek a tetején volt egy olyan 200m egyenes amit nem lazáztunk el.Viszont pont a közepén volt egy,azaz két gödör amibe mindannyiszor belementünk ahányszor erre jártunk, és olyant ugrattunk h a „csomagtartó” tartalma rendre előre röpült.Vicces h harmadjára is ugyanezt megcsináltam.

De innen megvolt a helyes út!!Tasek mondta mikor merre menjünk és jöttek is pontosan a leírt kanyarok kereszteződések és betorkolló utak.Bár a 20.as pontnál újra meg kellett állni és kicsit kiszállni h merre is tovább.Ekkor láttuk a piros Samut is Receficékkel.Ez volt az a nagyon meredek,de rövid lejtő ami az éjszakai túra talán utolsó izgalmát tartogatta számunkra.Csakh a 19es pontot nem láttuk,ez okozott kis zavart de Tasek hamar rájött hol is vagyunk és merre kell tovább menni.Viszont nagy megkönnyebbülést jelentett h a jó úton mentünk.Mindketten figyeltük a kp-kat,de emelett mindegyőnknek ott volt a maga feladata is(itiner olvasása ill. a vezetés).Csakhamar utolértünk egy autót( Daihatsu – Görbicz József alias rockyoff-road) majd mögöttünk egy Samurai közeledett (Tátrai Sándor). Számomra kellemetlen volt más után autózni mert olyan volt mintha őket követnénk pedig olvastuk mi is az itinert..De aztán lehetőségünk nyílt megelőzni őket és így mi mentünk elöl.Tasek pontosan mondta az itinert, mondta előre h minek kell jönni e és figyeltük h hol lesz.A rövidebb távolságokat nem mértük de ha hosszabb jött(főleg 200-300mfeletti)akkor szólt h nullázzam az órát.A segítő tereptárgyakat is mindig láttuk.Volt egy két nehéznek tűnő rész.Talán az 50es pont körül volt egy jó kis patak átkelés,de simán kijöttünk.Ez a sima azért úgy értendő h előtte max pánik h jaj ezt neeee..!!..aztán a kivitelezés max adrenalinnal és padlógázon… ÉS végül átkelve elsőre.

Görbiczékkel és Tátraiékkal többször is találkoztunk mert volt h kicsit elhúztunk majd ha olyan rész volt amiben nem voltunk biztosak megálltunk körülnéztünk majd mentünk tovább.Volt h visszaelőztek mi elengedtük őket.Majd késöbb ők álltak meg.Olyan is megesett h a fekete Samu „állt élre” mi a „harmadikak”de terveztük h mi is előzünk.Egy hosszú egyenes részen volt ez ahol az út az erdő szélén húzódott(90-100as pontok).Egyik kisebb kanyar után beértük a piros Daihatsut,csakh egy mély saras nyomba belecsúszva.Lassítottunk de látszódott h se előre se hátra nem tud kijönni.Azaz ez is olyan szitu volt,mint amilyenekben nekünk is részünk volt.Azaz idő kérdése és önerőből is szabadul a gép de ez az 1xű megoldás. Mondtuk h kihúzzuk őket.Rákötöttük aztán ha nem is elsőre de sikerült.Ebben rutintalan vok mert lehet ez volt az első „mentésem”.Megköszönték aztán mentünk tovább..

 Volt olyan feladat is itiner olvasás közben h egy kereszteződéshez érve 212fokra menjünk (persze Északhoz képest).Ez a 111es pontnál vicces volt mert szerintem Kroko véletlenül be is nyilazta merre továbbJKözben gyűjtögettük a kp-kat szorgosan.Az itiner olvasással nem volt semmi gond annak ellenére h először mentünk ilyen alapján.

Néha voltak csak kisebb gondok az úttal.De mint írtam ilyenkor megálltunk tanakodni merre tovább,nem akartunk olyan hibába esni mint az elején.Ezért ha gyanús lett az eltérés az itiner és a valóság közöt egyből stop és akkor gondolkodjunk.Ilyen volt a 118-119es pontnál is.A 118as jelzett vadászlesre mi talán egy távolabbi vadászlest gondoltunk és az erdőhöz érve balra mentünk és ott a vadászlesnél jobbra.Tátraiék itt megint megelőztek mert ők jófele mentekJ Görbiczék pedig utolértek és eljöttek arra ahol mi tanakodtunk,de ekkor tudtuk h a Dorothy sárga köves útja nem erre vezet.Fordulás vissza.

Ezután egy ismerős rész jött.Egy nagy mező után egy kellemes lankás domboldal egy tanyával.Mikor jöttünk a túrára péntek délután meg kellett állni az út mellett h ezt lefotózzam mert olyan jól nézett ki.Ekkor talán egy pillanatra érintettük a közutat majd át a túloldalra ahol egy hosszú földes út kínálta magát egy kis száguldozásra de Kroko itinere ehelyett bevezénylet ezen út mellett haladó dzsindzsásba. Az ok 1xű…egy kp-t rejtett el ezen szakaszon majd ezután vissza a földesútraJ

Ha minden igaz innen mentünk az 7/O mezőben(térkép)lévő déli patakösszefolyáshoz. Ehhez a ponthoz egy eső áztatta és még mindig sáros erdei út vezetett.Lassan mentünk de ilyen csúszós úton jóideje nem voltunk.Ráadásul jobbra lejtett is.Egy kanyarban a Vitara (ATs guminak is köszönhetően)olyan szépen lecsúszott az útról h öröm volt nézni,de átélni nem annyira.A hirtelen elénk szaladó fa előtt centikkel álltunk csak meg.Kicsit hátra majd vissza az útra-gondoltam én.Csakh nem tudtam visszamenni annyira csúszott.Így a fát a másik oldalon az avaron kikerülve tértünk vissza.Innen kicsit óvatosabban hajtva.Majd az említett részhez értünk.A feladat:térkép és tájoló segítségével eljutni a 7/P mezőben parkoló VW Jettahoz.Térkép elő,motorháztetőre ki.Mint a filmekben..mikor a csapatnyi helyi zsaru nézi a térképet mi legyen majd jön a főhős rendőr aki átveszi az irányítást és a térképen elmagyarázza h a szökevény meddig juthatott el..Mi megnéztük hol vagyunk hova kell eljutni merre lehet elindulni iránytű aztán nekivágtunk.Ekkor Tasekkal már nem voltunk görcsösek és nem féltünk h most eltévedünk és jaj mi lesz velünk.Ugyanakkor nem akartunk bolyongani sem így irány a főút.Ide ki is értünk majd ezen folytattuk az utunkat.Egy Suzukit láttunk egy kis tisztáson lementünk hát megkérdezni „melyik út viszen itt budára?”. Kis Kroko várt minket azaz mint kiderült az A itinert teljesítőket.Remek.Következő körben tudjuk hova kell jönni.Mentünk tovább és most már egy nagyon gyanús csoportosulásra lettünk figyelmesek. Egyből szemet szúrt az a néhány terepjáróJ Megérkeztünk a II.feladat színhelyére.

Egy kis tóban egy kis sziget,navigátor máris izgett;

a feladat a szigetet megkerülni, szívem kezdett enyhülni,

de a vízbe be nem megyek,Tasek ilyenkor a helyettesem…

Tehát alsógatyóra levetkőzött és a derékig érő vízben körbefutotta a tavat.. Ügyes volt mert sietettJ Cserébe továbbjöhetett autóval.Nyuszyék is itt voltak meg a két jó ismerősünk a futamról meg előttünk indult tova egy G Merci.Mikor indultunk tovább akkor jött Kroko h megnézze „mi a pálya”.

Pár kanyar után egy patakátkeléshez érkeztünk de egy G Mercit láttuk benne elakadva,csörlőzésre készülve.Na széép..akkor ez nekünk se kecsegtet sok jóval,de mégsem éreztem feszültséget h jaj mi lesz.Annak már nyoma sem volt.Meg ha kell a mercisek segítenek(név szerint: Krautheim Miklósék).Kiszálltunk és fotóztunk párat. Ügyesen sikerült kicsörlőzni(mint írtam képek vannak róla).Így szabad volt a pálya.Tasekkel -jó szokásunkhoz híven- megterveztük hol és hogyan kelljek át(ő csinált képeket). Nagyon meredek volt a behajtásnál kifelé pedig nagyon csúszós,ha vki odasétál onnan egyenes az út a patakba mert oly könnyen belecsúszik.A megfelelő helyhez odaálltam Tasek irányításával majd beleengedtem a kocsit ami most is abból állt h belecsúszottJ Megkerestem azt a pillanatot ahonnan adhatom neki a nagy gázt felező2ben.Tasek ekkor még csinált egy képet meg majd arról is ahogy jövök ki.Ez a pont fontos mert ha későn kezdem nyomni neki akkor nem lesz „lendület”.Szóval ügyesen kell csinálni.Elején felpörgettem a motort pici kuplung csusza majd fel és olyan szépen jöttünk ki hogy csak naa..Pörögtek a kerekek, ATs gumi mint ilyenkor „nagyot fogott”JJ Miklós is odaszólt h ez szép volt.Ezután jött az a rész ahol tegnap picit elakadtunk(Tasek+uazantiék toltak vissza).Most lendületből megcsináltuk de nagyon szűk volt így nagyon kellett figyelni:tempót megtartani és fának nem nekimenni.

 Innen kimentünk a műútra ahol 240m-t kellett menni majd balra(167es pont). Itt nem találtuk hirtelen ezt a befordulót.Miklósék is utolértek meg a versenyt később megnyerő páros is. Lehet h ez nem 240m-re volt hanem kicsit több.Viszont láttam egy kis beállót és egy gumicsíkot. Indián nyomolvasó vér is csörgedezik az ereimben így egyből láttam h itt egy brutális gép indulhatott egy vmikor a délelőtti órákban.És ATs gumik.De hisz ez a mi nyomunk h a macska rúgja meg.Még délelőtt a 40es pontnál túlmentünk és itt fordultunk meg.Akkor tuti az az út lesz most is.Gyorsan továbbmentünk.Tudtam hol vagyunk és hol kell menni.Ezt a G Mercisek kétkedve fogadták.De mielőtt lekanyarodtam volna dudáltam párat nekik h megvan az út és utánunk jöttek.Itt volt is egy kp.Láttuk h ez a szakasz vége így akár ezt a részt már ki is hagyhattuk volna.De Kroko is így gondolkozott így betett ide egy kp-t.

Pár kanyar és a bázison voltunk!Teljesítve a ’B’ itiner, remélve h az összes kp-t láttuk. Kis pihenő,pár falatot ettünk,közben kitöltöttük az offroad-TOTO-t.Majd megkaptuk az ’A’ itinert!

Neki is vágtunk egyből,nem sokat pihentünk.Nagyon sok ismerős résznél jártunk. Tasek jól mondta az utat és nem is tévesztettünk.

Eljutottunk a tv toronyig ami előtt egy jó meredek mini siratófal volt(másoknak mondjuk bucka),de trükkös mert Qnciéknak itt tört el a kardánuk megszüntetve ezzel az elsőkerékhajtást.Anélkül meg izgalmas tud lenni az autózás terepen. Láttuk h állnak gépek így mi is kiszálltunk.Később derült ki h ez a III.feladat színhelye de ha már itt voltunk akkor megcsináltuk.Slenyo engedélyével.Célba lövés volt.Volt egy sima légpuska nagyobb célra és távcsöves kisebb céltáblára.Én lőttem végül mind a 6ot.Kicsit félre vitt a puska de ezzel mindenki így volt.Egy lövésem elszállt egy viszont a fekete részbe ment. Asszem 8as lövés volt az.Nem lett volna rossz csak kár azért az egy golyóért.

Innen tovább mentünk és lecsorogtunk a domról.Két patakátkelés.Mindegyiket abszolválta a Vitara.A második a köves medrű volt ahol a délelőtt a másik Vitara elakadt.Tasek fényképezte ezt az átkelést így képek megtekintehtők a fentebb említett címen.

Az elkövetkezendő jó pár km csodás erdei utakon,tisztásokon,nagy réteken keresztül vezetett. Élmény volt autózni.Kroko szépen bejáratta velünk a környéket.Ezt azért nem úgy kell elképzelni,h kocsikázunk és nézegelődünk,mert nagyon kellett koncentrálni,h ne hibázzunk. Volt rész ahol 100m-enkét kanyargott az út és fejben ott kellett lenni h ne rontsunk. Nagyon izgalmas.Ismeretlen tájon haladva és mégis tudva az utatJ Ahonnan az első térképes feladat volt,találkoztunk nyuszyékkal.Nekünk egy nagy emelkedő következett,mondta nyuszy h felveszi ahogy zúzunk felfelé(nyuszy.hu-n képeknél meg is vanJ)Mondta h figyeljünk a végére mert trükkös és nagyon meredek. Nehogy megálljunk mert nem jutunk fel.Az említett részen pörgött is az 1,6os motor rendesen de felértünk.

Tasek csak 1x hibázott talán (’A’itiner)96os pontjánál balrát mondott(miközben egyenesen kellett menni),de amint megtettük pár100m-t feltűnt h rossz fele jöttünnk és szinte éreztem h mit rontott.Itineren egyből mutatatt is neki ő meg a fejéhez kapott.De ez csak jelentéktelen időveszteség volt és időben korrigáltuk.Ekkor már azért fáradtak voltunk.

Kicsivel később megint találkoztunk a piros DaihatsuvalJ mondták h ez zsák utca.Tudtuk mire gondolnak mert ez a 102es pont előtti rész volt.Amikor egy vadászleshez érve feljegyezhettünk egy újabb kp-t.És a feladat:innen jussunk el a 7/O mezőben álló Suzukihoz. JAhol mi már jártunk.Tudtuk az utat fejből merre akarunk menni.Lehet h volt rövidebb út is de mi inkább a biztosat választottuk.

I.feladat:kerékcsere időre.Levenni földre tenni majd visszatenni a kereket.Felkészültünk és mehetett.3és fél perc alatt megvoltunk.Kis kézi emelővel szerintem nem rossz idő..

Újra az erdős részek következtek.Talán itt vagy a feladat előtt volt egy elakadásunk.Az erdő mélyén vhol volt egy nagy kiterjedésű pocsolya,sár…Két módon is ki lehetett volna jönni. Amelyiket mi választottuk ott ahogy jövünk ki a sárból na az kicsit meredek és mély nyomtávú volt.Ez  utóbbit nem szereti a Vitara.Így aztán fenn is akadt és nem tudott kijönni. De visszatudtam tolatni és újra próbálkozni.Ekkor értek oda a TLC-vel Bakonyi Csaba és fia. Ők a másik kiutat választották is ki is ment a gép.Ott is jó nyomtáv volt de ügyesen átmentek rajta.Próbáltam kijönni még1x de nem sikerült.Ekkor már visszatolattak h segítsenek. Megintcsak ez volt a leg1xűbb megoldás,így ráakasztottuk a TLC-re.Ha épp nem jön autó egy kis játékkal biztos kijöttünk volna.De így volt jóJ Én visszatolattam a pocsolyába mert onnan én is tudok egy kis lendületet szerezni.(képek vannak erről) Mondta h az autója 2,5diesel nem olyan robbanékony ezért ha látom h indul induljak én is.Így is tettem. Füstölt rendesen a gép de szépen kihúzott.Köszönjük nekik!!Lemaradva tőlük tova indultunk mi is.

Volt egy másik elakadásunk is.Volt vhol egy híd és előtte nagy dagonya.Már átkeltünk párszor itt de a Tasek kitalálta h vágjuk le a kanyart.Ott belül olyan süppedősnek tűnt a föld de mondom megpróbálhatjuk.Belementünk de éreztem h az autó egyre jobban belesüllyed és meg is állt.Na akkor ezt előre inkább nem erőltetjük.Inkább hátrafelé próbálkozunk. Ez se ment könnyen.Felezőben volt így annyira nem tudtam pörgetni a kereket így sima 4kerékre kapcsoltam.Éreztem h ki fogunk menni csak kellett kicsit jáccani.Mikor hátrafele megállt kicsit előre majd padlógázon hátra..Végül sikerült kikecmeregni.És ekkor kik tűntek fel mögöttünk?A rég nem látott piros DaihatsuJGyorsan le is fotóztam ahogy átkeltek a sáronJAz autó legsárosabb pillanatát élte ekkoron.Persze van róla kép isJ

Le volt tekerve az ablak mint végig a két futam során így azért a végére belül is jól nézett ki a gép.1x a Tasek rosszkor is hajolt ki és kapott az arcábaJJ erről is van kép.. J (ez vhol azután volt h kihúztak minket).Volt egy bosszantó gondunk szinte végig.A fékkel vmi nem volt rendben.Lehet h a fék és a féktárcsa közé ment vmi mert szépen nyikorgott kosztatott egész végig.De nem tűnt komoly hibának csak hangja volt.Végére fel se tűnt ha nyűszített ott elöl..

Végül az útunk Hárskútba vezetett a templomhoz.Innen kellett visszamenni a tv toronyhoz. Földesúton is lehetett meg közúton is,viszont ez persze hosszabb volt.Nekem ehhez húzott a szívem de végül a földes utat választottuk.Mentünk végig egyenesen amikor a Tasek megszólalt h az elöbbi kereszteződésben el kellett volna fordulni.Csodálkoztam,de visszamentünk és arra folytattuk az utat,de ez nem volt jó ötlet.Végül az lett h az erdő melletti bolyongást beszüntetve visszamentünk a templomhoz.Közben láttam olyan részt ahol már jártunk és kérdeztem ne menjünk e azon,de inkább a biztosat választottuk. Aszfalt!! Nem volt vesztegetni való időnk hisz most is autóztunk feleslegesen vagy 10-15percet.Így aztán megnyomtam ezt a részt.Sebességet inkább nem írok.De Lókúttól a főútig érdekesen előztem. Elég szűk arra az út és persze ilyenkor volt forgalom.Így aztán a gázt nem vettem el hanem padlóig nyomtam és félig lementem az útról és úgy előztem egy kocsit.Jól van megvolt.Erre mit látok??Előttem 3autó +előttük egy IFA… Vissza 4 és ugyanaz a manőver.Tasek nem sokat beszélt ezen pillanatokban.3autót 1x-re majd az IFA-t a főúton.Innen tudtam az utat és el is találtunk a toronyhoz. Kicsit megnyugodtam.Azt hittem már mindenki a célban van.

Így újra ott voltunk a III.feladat színhelyénél.Megint le a dombról csak nem ott keltünk át a patakon.A 143-145os pontoknál összezavarodtunk mert asszem a 143as pontnál is áthajtottunk egy árkon/patakon és ez nem volt jelölve és azt hittük ezen kell továbbmenni. De itt nem lehetett.Aztán továbbmentünk és rájöttünk.Ott álltunk ahol az árokból ki kellett jönni.Leparkoltuk a kocsit és gyalog visszasétáltam mert Krokonak volt ott egy kis ajándéka az arra túrázó terepjárósoknak.Bizony egy kp!!Irány tovább!!Előttünk G Mercivel voltak Miklósék.Messziről láttuk h ők is keresik itt az irányt.Nemtom ők benéztek e odaJ

Utunk egy megdöbbentő részen vezetett tova.Egy patak meder mellett haladtunk. De tele volt hatalmas kövekkel sziklákkal.És ez még nem minden.Remgeteg szemét,tető és mindenféle dolog hevert szerteszét.A hét eleji hatalmas vihar és esőzések alkalmával amit a  faluról magával ragadott a víz,azt idáig hozta.Jól látszódott h volt ahol több mint 2m-es víz zúghatott le hatalmas erővel erre,ahol most egy patakocska sem csörgedezik. Tényleg hihetetlennek tűnt.Mi csak két képet csináltunk de voltak akik sokat..

Innen az út az elöbbihez hasonlóan Valikához vezetett ahol megpillantottuk az uccsó kp-t!! Nem tudom h az első kör végén is kinn volt e,de akkor nem vettük észre.Ez most a vezető oldalán volt és az előző körben lehet azt figyeltem hova érünk ki.De megvolt az összes kp!!!! J

Visszaérve leadtuk a menetlevelet Krokonak miután kitaláltuk a megfejtést. 1xű volt mert az első már betű után biztosra tudtam.Kis idő után h érdeklődjek az eredményünk felől Kroko azzal fogadott h nagyot jól mentünk mert a 4.vagyunk.Aztán márcsak 5.-ek mert Miklósék egyből elénk kerültek.Krokonak meséltem egy két élményről,majd kapta a telefont h menteni kell a Defendert.Nyuszy és Papus is vele tartott.Ezután volt a nyuszy különszáma a tóban ahol a szigetett kellet megkerülni.Na ő megint megcsinálta csak autóval.De a tó közepén a fekete Samu vizet szívott és köszönte szépen de ő inkább leállt.A nyuszy.hu-n vannak csodás képek errőlJ A képeket visszanézve jó kis feladat volt ez is.Mi visszamentünk a szállásra ahol a Samus különítmény(Qnciék) volt.Kiderült ők csak a felét csinálták a már említett kardántörés miatt.Élménybeszámolókat adtunk-hallgattunk. Mindenki jól érezte magát úgy tűnt.Majd egy frissítő zuhany az jó volt.Aztán recefice piros Samuja is begördült meg Bagoolyék is.Újabb izgalmas élménybeszámolók és eszmecsere az itinerről is.

Azt kell h mondjam h remek érzés volt végigmenni a túrán.A végére el is fáradtam,mert egész nap koncentrálni kellett és figyelni az útra az itinerre és a terep adta kihívásokat meg kellett olDANI.Az autó jól viselkedett,az itiner nagyon jó volt(grat Kroko)Tasek jól vizsgázott és bevállt mint navigátor.Lehet megtartomJ Ez volt az első komoly terepjárós próbatételem.Napközben odafigyeltünk és komolyan is vettük,azért lett a beszámoló hangvétele is komolyabb az estinél.Főleg magunknak írtam h ez a sok fantasztkius élmény ne menjen felendőbe és mindegyiket újra át tudjuk élni amikor olvassuk.

Az eredményhirdetés Valikánál volt a jó kis babgulyás után..Visszafelé 25.től olvasta Kroko az eredményeket.Mi végül a 8.helyen végeztünk.Amit kaptunk nagy taps az nagyon jól esett,meg a gratulációk,és a sok kedves,elismerő szó (és íásJ ).E sorokat ha olvasnom kéne azthiszem el-elcsukló hangon akadozva tudnám csak abszolválni.. JJ Ekkor volt nyuszynak a másik produkciója.A Samu lámpájánál szépen állt a víz így azt szívószállal kiszívta.Picit ment csak le a torkán de hát finom a sáros állott tó víz.Ennek az ízét akarta elvenni vmi töménnyel amivel csak öblögetett(mert ezután indult haza),de azt mondta így is égette a szájátJ

Krokonak köszönet a nagyszerű túráért és mindenért.Örültem h itt lehetettem és személyesen is megismertem eme társaságot!Üdv mindenkinek és találkozzunk decemberben is a következő Kroko túrán!!!!

Kovács Dani – Suzuki Vitara

 
Vekker

 
időjárás

Hőtérkép

Felhőkép

Balaton:

Hőtérkép

Felhőkép

www.idokep.hu

Előrejelzés

 
Peugeot 206WRC szaltó
 
terepjárós linkek
 
Offroados ismerősök
 
Link
 
Barátok,haverok,ismerősök

 
Naptár
2024. Június
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Számláló
Indulás: 2005-01-28
 
Gazdasági oldalak
 
Biztosítók
 
Indexek
 
Technikai elemzés
 
Tőzsde blog
 
Forma-1
 

Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség