Témaindító hozzászólás
|
2006.07.27. 14:29 - |
Van itt valaki??? |
[114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1]
Én raktam be és simán rákötheted a gyárira!! |
Sziasztok!Valaki rakott már be saját maga a gyári bekötés segítségével fejegységet régebbi swiftbe?Itt a tápellátásra gondolok!Vagy huzzak be egy új vezetéket neki és hagyam a gyárit békén!Segítséget előre is köszönöm!
Email címem ha valaki gondolja oda irhat:picigame@citromail.hu |
akkor a gyárit kivetted és potoltad egy általad gyátottal!? |
képes lennél kivágni a kalaptartót?! Nekem 3cm-es furnér lapból van kivágva és belerakva egy kalaptartó és abban vannak benne a 100w-os "kicsikék", mert mikor megvettük nem volt benne kt. Az a lényeg, h jól gondol meg, ki akarod-e vágni, mert egyrészt, ha nem lesz jó, akk ronda lesz, másrészt pedig baromira drága mulatság egy újat venni. |
Sziasztok!Valaki tud segíteni abban,hogy 24x16os ovál hanszorót rakott már be valaki swift sedánba kalaptartóba?Nem tudpm,hogy a csomagtartó két fém rudja miatt elfér e a hangszoró tölük? |
Köszike: bocsi elfelejtettem írni, hogy 3 ajtós. Sajnos majd csak a jó idő kezdetével tudom buherni a suzit. de köszi az alvázvédelemnél úgy látszik nem vettem észre. |
Szevvasz ACE!!!Nos típus függő, de áltralában az ötajtósoknál csak ki kell akasztani!!!!Elől van 2 kapó meg asszem ha jól rémlik hátul is!!!!A 3ajtósoknál meg fogja pár csavar még plusszba hátúl!!!Egyszerű!!!Meg fogsz találni mindent!!!De az 5 ajtósoknál csak kampók fogják azt hiszem!!! |
Szia Dávid!
Írd le létszíves, hogyan kell kiszedni a hátsó ülést!
Előre is kössz. |
Én nem de ha valaki tud akkor az jelezze nekem is!!! |
Sziasztok!, Tud valaki egy jó szerelőt gti swifthez? |
Ja? és audió szerelési ötleteket ha tudna adni valaki adni, hova, hogyan, mit érdemes, ütőstöl a szép kiegyensúlyozott hangokig, ha valaki komolyan írna erről, előre is köszönöm. |
Szia tarakos!
Erröl a turbo set-ről nem tudnál valami pontosabbat írni?
PLd.: mi is ez? hogyan van? honnan lehet beszerezni? vagy honnan lehet többet megtudni erről? |
Látod!
Pedig jó lett volna ha megkérdezed a srácot, hogy lett okosítva az 1.0 gép, mert az engem is érdekelne. |
Sziasztok! Valójában nem várok csodát ettől a kis mocitól. Tudom, hogy saját kategóriában nem megy rosszat.. A Lurdynál még az idei első talin volt kint egy srác ha jól emléxem egy v.zöld 1.0 stiftel. Azt mondta, hogy egy szuromi tengely van benne, meg talán valami kis okosítás (erre nem emlékszem pontosan) és ugy egy szinten vagy egy picit bikább lett , mint a széria 1.3 8V . Sajnos akkor elszalasztottam , hogy dumáljak vele. Kíváncsi lettem volna arra.
Az a baj, hogy én szívesen átépíteném a motort, de a sok fölös kiadás abszolut gazdaságtalanná teszi a dolgot. Reg.adó, átírás, stb... . Fű alatt meg nem akarom, mert ha lebukik az ember valami hatóság előtt, akkor tobbe kerül a leves, mint a hús.
Azért köszi a tippeket. |
Ja és bocsi!
Az oldal nagyon jó!
Magyar oldalban nincs is párja!
|
Szia Gyuri!
Bocs mindenkinek, de csak most vettem észre a fórumot. Hiába a szenilítás.
Szóval nekem is 1.0-esem van. direktszűrő,gyertya és sportdob van rajta. kicsit pörgősebb lett, de a gyorsulása nem javult. Viszont elértem vele a 160km/h át, de azért megjegyzem ehhez optimális súlyelosztás és időjárási körülmények szükségesek. A hivatalos max sebesség 145km/h Sima esetben is többet megyek. Hidd el ez a motor, kategóriában szerintem a legjobb. komolyabb beavatkozásnál csak az élettartam rövidülne meg, de ez csak az én véleményem. Véleményem szerint egy motor vagy autócsere a megoldás. Azonban a csodálkozó tekintetek is megérik időnként, amikor kijelenti az ember, hogy ez csak egy háromhengeres. Hidd el, a városban előnyben vagy a nagy dögökkel szemben. |
Szia Gyuri!
Nekem is 1.0-ám van, és igencsak körüljártam már a tuning témát!
Chip nem létezik hozzá, ez tuti. Mindenki aki azt mondja, hogy tud írni hozzá, az HAZUDIK!!!
Olyan nincs, hogy 3-5 pacit hozna, mert még a GTi-ken sem hoz ennyit egy chip.
Ha mindenáron az 1.0-át akarod tuningolni, akkor az egyetlen megoldás egy turbo set. Létezik amerikai 1.0-ás turboval szerelt (pontiac firefly néven) gyári változat is. Ez központi befecsis volt, és a kompressziója egy kicsit kevesebb mint a mienknek.
Ha igazán nagy tuningot akarsz, akkor vegyél bele egy GTi mocit, vagy egy Euro3-as mocit.
A rend őrei nem nyitogatják a mocitetőt, a vizsga meg megoldható...
A Gti moci átépítése olyan 300e Ft (felújjítással, berakással, és a vételárral együtt) |
Hi !
Nekem is 1.0 Swiftem van és ahogy én látom olcsóbba jön ki egy másik motort beletenni mint ha tuningolgatná az ember.
Chptuning van hozzá de 50ropi körüli összegért nem kaosz többet mint 3-5 Le. sajna. 40ért meg már kapsz 1.3 16v (85Le) mocit és ha meg tod oldani nem kell átiratni sem, de eladásnál gáz lehet vele.
Ha vannak jó kapcsolataid én úgy hallottam meg van a műszaki 20-30 körüli összegért 2 évre
Bár ez már nagyon vad dolog sztm. mert ha elkapnak vele...
Én tettem bele direktszűrőt + sportkiput+ sportgyertyát.
Sztm. pörgősebb lett, ennyi meg jobb a hangja.
Csodát erőben nem kell várni tőle sztm. ha olcsón akarod megúszni.Mégiscsak 1.0 3 henger
Viszont ha van valakinek ötlete ezzel kapcsolatban szívesen meghallgatom én is. |
Hali mindenki!
Ezres stiftem van és kicsit szeretnék rajta faragni. Van it fent valaki, akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatosan? Vezérműtengely, lendkerék-könnyítés érdekelne leginkább. Érdemes e foglalkozni vele? Érezhető lesz e az emelkedett teljesítmény? Kb mibe kerül? Hol érdemes elkezdeni?
Köszi : Gyuri |
Szevvasz monyo!!!Nos nem én tettem fel a kérdést.De emberek.Mindíg a súly lóerő arány számít és ez határozza meg a gyorsulást stb.De legfőképp a gyorsulást.Lehet h az 1.5 -ös ezért nem tud 175-nél többet menni nem???Amúgy az tuti h 170-t megy a régi 1.3-as.Vagy többet.Attól függ.Hát minden esetre én mentem az 1.5-sel és azt5 kell mondjam h hatalmas csalódás volt nekem.Az az autó olyan mint egy lajhár.Pedig a lóerő alapján többet vár az ember.Kitudja lehet h az a lóerőszám messze nincs benne az 1.5-be.Ja!!!Monyo a tied jó h megy 200-t mivel egy gti. :) |
[114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1]
|