|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
Helló!
Érdeklődni szeretnék, hogy //mazda323f.gportal.hu/gindex.php?pg=27025202&gid=2346749 ezen a linken található makettet honnan lehet beszerezni, és milyen árban van?
Köszi a válaszod!
|
Megoldódott a rángatási problémám. Elosztófedél és gyújtókábel csere hozta a megoldást.
A probléma igazán ott lett szembetünő, hogy amikor fulladozott, akkor apró kattanásokat lehett hallani az elosztófedél környékéről. Mivel az elosztó kábelek is elég gyatrák voltak ezért azok is cserélve lettek.
|
Szia
Kössz a tapasztalatokat és a tanácsokat. Jövőre menézem ezeket, de az idén már nem használom az autót. Amúgy a csövet néztem, nyomorgattam, szorongattam, de nem érzékeltem rajta szakadást repedést. Még Norbi tanácsára féktísztítóval is fújkáltam a csöveket, hátha ennek hatására előjön a hiba, de nem.
A légtömegmérő (ami ugye a szűrő után található) az tisztának tűnt amikor felemeltem a szűrődobozát, hogy rá nézzek mennyire retkes. A légtömegmérő rácsán egy piszok sem volt, úgyhogy azt is kizárnám. Marad a pillangó szelep rész, amit meg kell néznem.
2014.12.21 14:16 oort „
Szia Pe-Pe
Nekem régebben csinált ilyet, 3 oka volt már a rángatózásnak. Akkor volt amit én keféltem el vagy nem vettem észre a hibát.
1: Meg akartam húzni a gázbowdent és túl sok lett. Van a pillangószelep tárcsája alatt egy mikrokapcsoló. Gondolom ez érzékeli, hogy elkezdted nyomni a gázt. A lényeg hogy alap esetben ez a kapcsoló be van nyomva, majd mikor fordul a szelep akkor elengedi. Nekem sikerült annyira megfeszíteni hogy már a kapcsoló elengedett, a pilangószelep még nem nyitott ki eléggé (gyakorlatilag semennyire). Minden sebességnél rángatott ha meleg volt, de csak alapjárat közelében, le s fulladt indulásnál csúsztatott kuplunggal. Nézd meg esetleg hogy nem ez a probléma. Ez hideg motornál nem jött elő mert akkor az alapjárati dolgok besegítenek , és magasabb a fordulatszám kicsit és ez pont elég volt a fulladásmentességhez.
2: A második egyszerűen orvosolható ( nálam hasonló hibát okozott ez is ) a légtömegmérő tiszta retek volt. A szűrő sérült lehetett vagy fals levegőt kapott. Kiszeded komprsszorral óvatosan nem nagy nyomással megtakarítod ennyi szerencsére.
3: A legdrágább: A levegőcső kilyukadt. Nekem az alja a borda mentén szétment. Öreg volt a gumi , a szűrő cserék miatt pedig egyszer eltört. Szintén fals levegő de még rosszabb helyen , mert a légtömeg mérő után van , kicsit meghülyül az elektronika. Én ezt 7végén gyorsan "mert kell a kocsi" sietségben réz dróttal "összevarrtam" a borda két felét majd szilikonna lkövülről telenyomtam a full csövet. Az összes bordát, hehogy megszopassan az úton. Pár óra száradás után az egészet betekertem szgetelő szaleggal. Ez az ideiglenes javítás vagy 3 éve így van. Lustaság és költségmegtakarítás végett megmaradt a mai napig. Egy ilyen cső 10k körül mozog, bontottat nem érdemes benni ugyanolyan fos az összes amit láttam.
üdv
zoli
|
Szia Pe-Pe
Nekem régebben csinált ilyet, 3 oka volt már a rángatózásnak. Akkor volt amit én keféltem el vagy nem vettem észre a hibát.
1: Meg akartam húzni a gázbowdent és túl sok lett. Van a pillangószelep tárcsája alatt egy mikrokapcsoló. Gondolom ez érzékeli, hogy elkezdted nyomni a gázt. A lényeg hogy alap esetben ez a kapcsoló be van nyomva, majd mikor fordul a szelep akkor elengedi. Nekem sikerült annyira megfeszíteni hogy már a kapcsoló elengedett, a pilangószelep még nem nyitott ki eléggé (gyakorlatilag semennyire). Minden sebességnél rángatott ha meleg volt, de csak alapjárat közelében, le s fulladt indulásnál csúsztatott kuplunggal. Nézd meg esetleg hogy nem ez a probléma. Ez hideg motornál nem jött elő mert akkor az alapjárati dolgok besegítenek , és magasabb a fordulatszám kicsit és ez pont elég volt a fulladásmentességhez.
2: A második egyszerűen orvosolható ( nálam hasonló hibát okozott ez is ) a légtömegmérő tiszta retek volt. A szűrő sérült lehetett vagy fals levegőt kapott. Kiszeded komprsszorral óvatosan nem nagy nyomással megtakarítod ennyi szerencsére.
3: A legdrágább: A levegőcső kilyukadt. Nekem az alja a borda mentén szétment. Öreg volt a gumi , a szűrő cserék miatt pedig egyszer eltört. Szintén fals levegő de még rosszabb helyen , mert a légtömeg mérő után van , kicsit meghülyül az elektronika. Én ezt 7végén gyorsan "mert kell a kocsi" sietségben réz dróttal "összevarrtam" a borda két felét majd szilikonna lkövülről telenyomtam a full csövet. Az összes bordát, hehogy megszopassan az úton. Pár óra száradás után az egészet betekertem szgetelő szaleggal. Ez az ideiglenes javítás vagy 3 éve így van. Lustaság és költségmegtakarítás végett megmaradt a mai napig. Egy ilyen cső 10k körül mozog, bontottat nem érdemes benni ugyanolyan fos az összes amit láttam.
üdv
zoli
|
Sziasztok
Ma azt tapasztaltam, hogy rángat az autó gyorsításnál. Hideg motornál nem érzékelem, de miután bemelegszik minden sebességnél rángatózik picikét. Alapjárat is elkezdett ingadozni. Nemrég volt benne olaj és levegő és olajszűrők cserélve. Eneos 5W40-et kapott. Nem értem mi lehet a baj. próbáltam kiolvasni a hibakódot, de nem vagyok benne biztos, hogy sikerült elég gyér a felszerelésem hozzá. Amikor a gyújtást ráadtam hosszan világított, amikor el is indítottam akkor egy hosszabb világítás után elaludt.
|
Sziasztok!
Sajnos nagy valószínűséggel elromlott a gyújtáselosztóm (Mazda 323f '97, 1.5). Nem nagyon találok belőle kompletten eladót, esetleg tipp, hol lehet érdeklődni, vagy van e valakinek eladó, működőképes..?
Előre is köszi a választ! Üdv.
|
nem enged videót megosztani sorry...
|
sziasztok, az új rgb műszerfalvilágításom:
|
oort, nem lehet hogy riaszto, kozponti zar vagy mas utolagos biztonsagi kuty releje meghulyult?
de az is lehet hogy a sajatja..jobb labternel van a kozepkonzol oldalan egy Denso rele..az az uzemanyagszivattyu releje..
|
Sziasztok,
Rég jártam erre, "szerencsére" nem volt nagyobb gondja Tütünek... ( Ahogy asszony nevezi szegényt. ) Erre tegnap megállt a vas alattam.
Hibajelenség annyi volt hogy menet hözben leállt a motor. Indító megy , szikra van, először benzinszivattyúra dondoltam, de mivel semmi szerszám nincs a lakésban így elvontattuk szerelőig. Ezeket már ott néztük meg.
Tehát kitakarították a pumpát az elvileg jó, de szerintük olyan mintha valami letiltana a rendszerben, mert a srác azt mondta hogy az inyektoroknál van benzin nyomás csak valami mégse jó. Most az inyektorok vezérlője vagy mi a tököm lehet ? Találkoztatok már hasonlóval?
Üdv, Debrecenből.
Zoli
|
sziasztok, eladó a felnim,hátha valakit érdekel:
http://aprod.hu/hirdetes/elado-csere-aluline-feher-alufelni-15-os-4x100-ID1Qaff.html
|
Köszi.
Közben a Bárdiból megrendeltem tegnap, haveri alapon, a két cucc, 5.000ft :)
Jakoparts minden.
Esetleg valaki sport dobot nem tud hátra?
Jó lenne egy kicsit morcosabb hang, mert ez már uncsi :)
Vagy ledezést nem vállal valaki? :)
Nekem se időm, se türelmem nem lenne hozzá.
2014.02.25 20:09 Pe-pe „
Regu: Itt egy webshopban megtalálod a keresett alkatrészt, csak itt más a neve.
|
Regu: Itt egy webshopban megtalálod a keresett alkatrészt, csak itt más a neve.
|
Sziasztok!
Rég jártam erre.
Most viszont égetően fontos! :)
Jövő héten műszakizik a kicsi kocsim.
Viszont ma voltam egyik haverom szerelőjénél, és ő felemelte a kocsit.
Jobb első porvédő(féltengely) szakadt, cserélni kell, meg a bal első talpast is, mert fos.
Mi ezeknek a pontos neve?
Esetleg valaki tipusszámot tud?
1998BA 1.5 benzin.
Ha tudtok, akkor segítséget kérnék!!!:)
Köszi előre is!
Sziasztok!
|
Szia, igen van, töltök majd fel. egyébként zöld színű.
2014.02.04 14:04 stunner „
Szia! Foto van valahol a kocsirol? Mert igy nem tudom milyen az autod kinézete.
|
Szia! Foto van valahol a kocsirol? Mert igy nem tudom milyen az autod kinézete.
|
Sziasztok.
Eladó egy BA-ba veló 1,5-ös 88LE-s motor!
Jó állapotban, még az autóban van így kipróbálható!
Ugyanitt további alkatrészek, írj, hogy mi érdekelne!
|
Üdv, köszi, ha kicsit melegebb lesz nekiállok! :)
|
hello,
az piros mutatokat piros szinu irasvetito foliaaltettel sikerult osszehozni...muszerfal le, muszeregyseg ki, orak egyenkent kibont.
meg kell nyitni a felso szamlapon a ket csavart (pici feketek), de csak megnyitni, kivenni felesleges. utana csipesszel be lehet illeszteni a mutatok kozvetlen kozelebe a meretre vagott irasvetito fooliat.nem tul nagyot, nem tul kicsit...utana csavar visszahuz..javaslom az izzok cserejet, nekem sotetkek uveges filipszek vannak benne..ami extra feheret vilagit. elvileg a kepek kozott talalsz olyat amin latszik milyen lett...nem ultrapiros, de nem is narancssarga :)
udv,
szmore
|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
| |