|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
szia roli,
szemely szerint meg a regi borben..::) az aral 10w40 egy jo olaj, sokaig az 5-ost hasznaltam. aztan hondas kollegakl meggyoztek, hogy erdemes cserelni, es valvoline synpower 5w30 van a feher kocsiban, ugyanaugy 230ezer km. adalekot nem hasznalok. a v6ba meg aral van, valvoline 5w50-et tervezek beletolteni.
xenon szett ecceru mint a faek. lampa ki, megfur, kabel be, csatlakozok ossze, es joido. itt is, meg janika weboldalan is talalsz leirast.
|
sziasztok na mizu erre? latom nem tul nagy a mozgas ahogy latom lessz mazda talalkozo jolenne egyszer oda is eljutni :) kerdes ... olajcsere elott vagyok eddig aral blue tronic 10w40 est hasznaltam azt mondjak nagyon jo de gondolkodom a castrol magnatec 10w40 esen is szerintetek meik a jobb ? es valami motor adalekot tudtok e ajanlani ? vagy ne tegyek bele ? tobb mint 230 ezer km em van mar amugy nagyon jol megy most is :) jaj es meg egy kerdes xenon szettet szereltetek mar be ? komplikalt ? vagy csak berakom osszedugom s annyi ?
|
Már nem ott dolgozik, úgyhogy ez a mail cím nem fog működni.
|
Norbert.Muranyi(KuKac)hu(pont)flextronics(Pont)com
Céges mail címe, értelem szerüen behelyetesítve.
|
Hali skacc....NorbiG t hogyan lehet elérni? hol keressek rá?
|
Tudja valaki hol vannak a jelek a 323F TDI adagolo cseréléséhez?
|
Sziasztok.
Laci: kösz az infót a hűtőről!
|
a letestelt szamitogep annyit tesz, hogy GND-TEN pineket osszekotsz (gemkapoccsal), igy kiiktatod a szamitogepet, azaz kivonod a szamitogepet az automatikus alapjarat korrekciobol. (amikor a ledes villogtatast csinalod, akkor is ez a rovidzaras). ha megcsinalod a testelest, akkor kb 200 fordulattal alacsonyabb lesz az alapjaratod, es asszem en olyan 600 korulre allitottam, es amikor mexunteted a testet, akkor all be normalra. nekem neha mozod, alapjaraton, pl ha ratekerek az elektronyos berendezesekre. (fenyszoro, futes, stb. lehet a generator nem tolt vissza tokeletesen, vagy farad az akku.a piros nem csinalja).
|
sdavid007: Akkor két dolog lehet, kontakt hiba vagy szénkefe. (Így látatlanban.)
|
Köszi Pe-pe!
Nos és leszedtem és volt olyan jó fej a cucc, hogy nekem is megmozdult, de csak egyszer és le....a büdös anyját neki :D
A bovdent nem tudtam kiakasztani, nem vágom, hogy hol lehetne még lazítani, de épp csak sérvet nem kaptam, de így sem ment. Szóval holnap elviszem valami szerelőhöz, hogy nézzen már rá, mert én nem akarom elbarmolni. Gondolom sima utángyártott motor is patentül menne vele. Nem tudom mennyi a gyári, de van tippem :S
|
Szmöre: utánaállítottuk a jelenlegi tiszta állapotnak megfelelően, ebben szerintem 17éves dzsuva volt, azt az állapotot nem várom meg! A letestelt számítógépen mit kell érteni? Mert mi anélkül csináltük és valóban néha nem stabil az alapjárat!
Valamint amikor ezt csinálgattuk rájöttünk hogy az injektorfejek mellett falsot szív a motor a gumitömítés elfáradt, gondolom megkenyényedett, azt is ki kell majd cserélni!
|
Atesz!
Köszi!:)
Ezt nem is néztem.
|
hat remelem ahogy melexik az ido, folyamatosan tudok majd dolgozni a kocsin...ideje vona nekikezdeni...de most ceges projekt van, mer azokkal is foglalkozni kell..ha mar benne elem az eletem :)))
roli..elek meg, alupapucsom is van, de csak v6hoz. gyari, gumi nelkul.ha esetleg valakit erdekel. enni nem ker, gyogyszert nem szed, jol ul ott ahol van :)
xejb, valami remlik nekem az alapjaratosdirol a tavalyi mazda autos latogatasnal, ok is meseltek hogy gyarilag utanaallitanak, es utana nem ildomos csavargatni. (allitani egeszsegesen ugye letestelt szamitogepnel lehet, kulonben ugrabugral). a feher kocsinal en is tekergettem egy darabig, aztan rajottem, hogy vezerlescserenel osszecsereltek ket vakuumcsovet (utban volt, lehuztak, nem jol dugtak vissza) es az vackolt. azota el es virul.
alapjarat ingadozasnal elsodlegesen fals levegoszivast tartanak hibaokozkent szamon. mazda harmonikacsove ehhez ad alapot is. aztan jonnek a vakuumok, vegul pedig a hengerfejtomites..laikusokat ezzel lehet remiteni.
most akkor utanaallitottal a tiszta allapotnak? vagy megvarod mig koszolodik, es megint tekergetni kell?
|
//mazda323f.gportal.hu/gindex.php?pg=30674815&nid=5181629
|
Sziasztok.
Sajnos megadta magát a hátsó ajtó teleszkópom.
Szerintetek van valami, amivel lehetne helyetesíteni a gyárit?
A gyári nagyon drága (10.000ft/db), és annyit nem akarok áldozni érte.
Úgy tudom, hogy van helyette valami más.
Ha valaki cserélt már, vagy tud esetleg pontos típusszámot mondani, azt nagyon megköszönném.
Válaszokat előre is köszönöm.
Jó hétvégét.
Sziasztok.
|
323F 1.5, 1.8
Lyukosztás: 4x100
ET szám: 35-től 45-ig
Középfurat: 54.1mm
|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
| |