SAJNOS JELENLEG NEM MŰKÖDIK HELYESEN A KREDITVÁSÁRLÁS, délelőtt 10 óra óta.
A Magyar Telekomnál globális hálózati probléma van, és ez érinti a beküldött SMS-eket feldolgozó MFactory szervert is. A hiba kijavításán állítólag egész hadsereg dolgozik, hamarosan megszűntetik a problémát.
Amit tudunk a hibás időszakról:
- T-Mobile-os számról történő vásárlás esetén NEM VONT LE DÍJAT a szolgáltató, függetlenül attól, hogy feltöltőkártyás, vagy havi előfizetéses a szám.
- Pannon-os és Vodafone-os havi előfizetéses számról történő vásárlás esetén NEM VONT LE DÍJAT a szolgáltató! Még sima sms díjat sem!
- Pannon-os és Vodafone-os feltöltőkártyás számról történő vásárlás esetén sajnos AZONNAL LEVONTA A DÍJAT a szolgáltató :(
Amint elhárult a hiba, ezt tesszük:
- Lekérjük mindhárom szolgáltatótól a hibás időszak alatt beérkezett összes SMS-t, így az alapján, hogy milyen számról jött, megállapítható, kitől vontak le díjat, kitől nem.
- Akitől nem vont le díjat a szolgáltató, annak értesítést küldünk SMS-ben, hogy most már megismételheti a vásárlást.
- Akitől díjat vont a szolgáltató, annak kiküldjük a vásárolni kívánt kreditmennyiségnek megfelelő feltöltőkódot SMS-ben.
- Lényeg, hogy a lista alapján mindenkit kártalanítani fogunk, jóllehet nem a G-Portál hibázott. Nekünk a userek a legfontosabbak.
Kérünk, hogy mindenki, aki olvassa ezt, segítsen továbbadni a hírt, hogy ne gondoljanak hülyeséget a felhasználóink rólunk :)
Köszi!