|
|
Bugok minden mennyiségben |
|
|
Témaindító hozzászólás
|
Ez a topic lesz a buglista. Ha találtok valami hibát, írjátok le, hogy mi az, és hogyan sikerült előidézni :)
|
|
|
|
|
|
... 22 ... |
|
|
kuen: Bocs, de nem tudok segíteni ráadásul nem is ide tartozik.
|
|
|
|
|
|
Sziasztok! A kérdésem az lenne! Hogy lehet letölteni itt g-portalon filmet? A Sonadoras sorozatot szeretném letölteni! Linket nem találok! Válaszotokat előre is köszönöm! Üdv!
|
|
|
|
|
|
A kreditvásárlással kapcsolatos hiba még 12-én este 6 órakor ELHÁRULT! Azóta abszolút rendeltetésszerűen működik a kreditvásárlás, mint mindig. Minden sikertelen vásárlót kárpótoltunk! Hogyan? Lekértük az adatokat mindegyik szolgáltatótól, és azoknak a vásárlóknak, akiktől valóban levonták az emeltdíjas SMS árát, de kódot nem kaptak, kiküldtük a kreditkódot SMS-ben. Lényeg, hogy nyugodtan lehet már vásárolni :)
|
|
|
|
|
|
Jó-jó ezt tudom, de én lekértem az egyenleget vásárlás elött és után, és levonta épp erről beszélek... ezért nem értem :D De elvileg már jó a rendszer majd ma is próbálkozok :)
|
|
|
|
|
|
nejike: T-Mobile-os számról történő vásárlás esetén NEM VONT LE DÍJAT a szolgáltató, függetlenül attól, hogy feltöltőkártyás, vagy havi előfizetéses a szám. Ennek ellenére amint elhárult a hiba, ezt tesszük: - Lekérjük mindhárom szolgáltatótól a hibás időszak alatt beérkezett összes SMS-t, így az alapján, hogy milyen számról jött, megállapítható, kitől vontak le díjat, kitől nem.
- Akitől nem vont le díjat a szolgáltató, annak értesítést küldünk SMS-ben, hogy most már megismételheti a vásárlást.
- Akitől díjat vont a szolgáltató, annak kiküldjük a vásárolni kívánt kreditmennyiségnek megfelelő feltöltőkódot SMS-ben.
- Lényeg, hogy a lista alapján mindenkit kártalanítani fogunk, jóllehet nem a G-Portál hibázott. Nekünk a userek a legfontosabbak.
|
|
|
|
|
|
Én T-mobilos vagyok, kétszer próbálkoztam és lekapta a pénzemet :S Úgy, hogy elvileg én majd megkapom a kreditet csak késöbb? :-/
|
|
|
|
|
|
SAJNOS JELENLEG NEM MŰKÖDIK HELYESEN A KREDITVÁSÁRLÁS, délelőtt 10 óra óta. A Magyar Telekomnál globális hálózati probléma van, és ez érinti a beküldött SMS-eket feldolgozó MFactory szervert is. A hiba kijavításán állítólag egész hadsereg dolgozik, hamarosan megszűntetik a problémát. Amit tudunk a hibás időszakról: - T-Mobile-os számról történő vásárlás esetén NEM VONT LE DÍJAT a szolgáltató, függetlenül attól, hogy feltöltőkártyás, vagy havi előfizetéses a szám.
- Pannon-os és Vodafone-os havi előfizetéses számról történő vásárlás esetén NEM VONT LE DÍJAT a szolgáltató! Még sima sms díjat sem!
- Pannon-os és Vodafone-os feltöltőkártyás számról történő vásárlás esetén sajnos AZONNAL LEVONTA A DÍJAT a szolgáltató :(
Amint elhárult a hiba, ezt tesszük: - Lekérjük mindhárom szolgáltatótól a hibás időszak alatt beérkezett összes SMS-t, így az alapján, hogy milyen számról jött, megállapítható, kitől vontak le díjat, kitől nem.
- Akitől nem vont le díjat a szolgáltató, annak értesítést küldünk SMS-ben, hogy most már megismételheti a vásárlást.
- Akitől díjat vont a szolgáltató, annak kiküldjük a vásárolni kívánt kreditmennyiségnek megfelelő feltöltőkódot SMS-ben.
- Lényeg, hogy a lista alapján mindenkit kártalanítani fogunk, jóllehet nem a G-Portál hibázott. Nekünk a userek a legfontosabbak.
Kérünk, hogy mindenki, aki olvassa ezt, segítsen továbbadni a hírt, hogy ne gondoljanak hülyeséget a felhasználóink rólunk :) Köszi!
|
|
|
|
|
|
Én kreditet akartam feltölteni, el is küldtem a helyes kódot a helyes számra, lekapta a pénzt és ilyen üzit kapok -> Üzenetét fogadtuk (p.n.v.) . Ez most mi? XD És ezt kétszer is eljátszottam az 55 kreditessel :D Pedig magyarországon belül vagyok, tehát ez se lehet gond :D Nem tom xD
|
|
|
|
|
|
diego1987: Nincs hibás kód a portálodon. Más oldalakon is kiléptet a rendszer?
|
|
|
|
|
|
Helló! Szerertnék segítséget kérni, mert mikor bejelntkezek és oda kattintok a pl. modulokra, akkor egyből kiléptet. A portal cím: diego.gportal.hu köszi diego
|
|
|
|
|
|
... 22 ... |
|
|
|