Rychee: Hidd el, hogy valami baja van a gépednek. Azt a reklámot kb. kismilliószor kipróbáltuk, és teljesen egyszerűen be lehet zárni. De ami a lényeg, nem is kellene megjelennie, ha már egyszer láttad. Ugyanis egy cookie-ban le van tárolva, hogy egy nap csak egyszer jelenlen meg egy-egy usernek. Ha ez nem így történik, akkot tutti, hogy valami furcsaság van nálad. Nem azt mondtuk, hogy hülye vagy, hanem hogy valami nem ok a gépeddel, és ez nagy különbség.
Elnis: A rendszerrel semmi gond, mindenki másnak sikerül, csak neked nem. Folyamatosan érkeznek az sms-ek minden gond nélkül. Az az igazság, hogy amióta fut a rendszer, április 1. óta, rengeteg ilyen felháborodott levelet vagy fórumbejegyzést kaptunk. Mindegyikben tuttibiztos volt a reklamáló, hogy ő mindent jól csinál. A vége pedig az lett, minden esetben (kivéve egy alkalmat, amikor pár percre tényleg megállt a szerver), hogy "bocsi, erre nem gondoltam" vagy "ja, azt elfelejtettem" és így tovább. Olyan is volt, aki fel volt háborodva, hogy nem sikerül elküldenie az sms-t, majd kiderült, hogy nincs is elég pénz a kártyáján, ezért sikertelen a küldés. Sima sms-re elég lett volna, de a levonandó összegre már nem, ezért jött vissza sikertelenségről szóló üzenet. Ha megadod - persze e-mailben - annak a mobilnak a számát, amelyről próbáltad küldeni az sms-t, akkor pillanatok alatt kiderítjük hol hibázol.
Pacika4: no comment. Hallgass a többiekre, én nem tudnék ilyen finoman fogalmazni.